کسانی که بی ام و M۴ کوپه را خریداری می‌کنند خودرویی را دریافت می‌کنند که از لحاظ قابلیت های حرکتی در پس M۴ GTS قرار می گیرد و به همین دلیل برای جبران کمبود قدرت خودروی خود احتمالا به سراغ کیت های تیونینگ موجود در بازار بروند.
کد خبر: ۹۷۳۷۲۵
ب ام و M۴ جی پاور با ۶۰۰ اسب بخار قدرت + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، کسانی که بی ام و M4 کوپه را خریداری می‌کنند خودرویی را دریافت می‌کنند که از لحاظ قابلیت های حرکتی در پس M4 GTS قرار می گیرد و به همین دلیل برای جبران کمبود قدرت خودروی خود احتمالا به سراغ کیت های تیونینگ موجود در بازار بروند. اما جالب است بدانید که برخی از این کیت های تیونینگ حتی از خود GTS نیز قدرتمند تر هستند.

یکی از این تیونرها جی پاور است که یونیت کنترل (همان ECU خودمان) بای ترونیک 2 ورژن 3 را به طور اختصاصی برای موتور این خودرو کالیبره کرده است و برای اطمینان از حداکثر کارایی آن، در کنار این یونیت اقدام به نصب یک کیت اگزوز تیتانیومی نیز بر روی خودرو می‌کند.

نتیجه‌ی این تغییرات دستیابی به قدرت 600 اسب بخار و گشتاور 740 نیوتون متر است که تقریبا 150 اسب بخار بیشتر از مدل استاندارد M4 قدرت دارد. M4 تیونینگ شده توسط جی پاور توانایی رسیدن به سرعت 100 کیلومتر را در عرض 3.7 ثانیه دارد که از این نظر نیز یک دهم ثانیه سریعتر از مدل GTS است. با حذف سیستم محدود کننده ی سرعت نیز، جی پاور توانسته حداکثر سرعت این خودرو را به رقمی بیش از 320 کیلومتر بر ساعت برساند.

خریداران جی پاور همچنین می‌توانند دو نوع کیت تیونینگ دیگر را نیز برای خودروی خود انتخاب کنند. اولین کیت دارای 520 اسب بخار قدرت و 700 نیوتون متر گشتاور است و دومین کیت نیز دارای 552 اسب بخار قدرت و 720 نیوتون متر گشتاور است.

برای اطمینان از این که M4 چنین قدرت بالایی را به درستی مورد استفاده قرار خواهد داد تیونر اقدام به نصب کمک فنرهای لول GM4-RS بر روی این مدل کرده است که نه تنها ارتفاع خودرو را کاهش داده اند بلکه سبب افزایش چسبندگی به سطح مسیر نیز شده اند. رینگ های هاریکن RR نیز با ابعاد 21 اینچی برای این خودرو در نظر گرفته شده اند که عرض لاستیک آنها در جلو 255 و در عقب 295 است.

جی پاور این کیت را به قیمت 1895 دلار به فروش می رساند و امکان نصب آن بر روی مدل های M4 کانورتیبل و M3 سدان نیز وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها