مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد:

صندوق حمایت از آسیب دیدگان در هیئت‌های مذهبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خواستار تشکیل صندوق حمایت از آسیب دیدگان در هیئت های مذهبی استان شد.
کد خبر: ۹۷۳۳۹۰
صندوق حمایت از آسیب دیدگان در هیئت‌های مذهبی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، حجت الاسلام لطفیان در کمیته فرهنگی و پیشگیری از مواد مخدر استان گفت: باید برای انجام هر طرح و برنامه ای از مردم کمک بخواهیم.

وی افزود: اگر می خواهیم به عنوان دستگاه فرهنگی و اثر گذار در نظام کاری انجام دهیم، باید از مردم و برای مردم باشیم.

لطفیان ادامه داد: انجام طرح ها با هدف رفع و دفع تکلیف زیبنده نظام و جامعه نیست، باید در انجام برنامه ها به دنبال انجام وظیفه واقعی باشیم.

وی تصریح کرد: سیره اهل بیت(ع) در زمینه ارشاد مقاومت است بنابراین در انجام هر طرحی باید به صورت جمعی عمل کرده و همه دستگاه های ذیربط همکاری کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد: با توجه به افزایش آسیب‌های اجتماعی اعم از اعتیاد موجود در جامعه، پیشگیری و تشکیل کمیته مبارزه با مواد مخدر بسیاز حائز اهمیت است.

مساجد بستری مناسب برای مبازه با مواد مخدر

حجت الاسلام لطفیان مساجد و هیئت های مذهبی را ظرفیت و بستری مناسب برای مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: باید از این ظرفیت ها بهره مندی کافی و لازم را ببریم.

وی افزود: باید صندوق حمایت از آسیب دیدگان در هیئت های مذهبی استان ایجاد شود.

لطفیان با بیان اینکه مساجد در کمرنگ کردن دیگر آسیب های اجتماعی نقش شایسته‌ای دارند، افزود: اعطای کمک هزینه جهیزیه برای ازدواج جوانان محروم یکی از اقدامات بسیار مفید در برخی از هیئت های مذهبی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید برای اجرای برنامه ها اعتماد سازی انجام شود، افزود: محبت به مردم و عملکرد مناسب باعث جلب اعتماد جامعه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها