اعتصاب خلبان‌های لوفت‌هانزا که از هفته پیش آغاز شده، ادامه دارد. در دو روز آینده بیش از ۱۷۰۰ پرواز مسیر کوتاه، متوسط و طولانی لغو شدند. برنامه‌ی حدود ۱۸۰ هزار مسافر دستخوش تغییر می‌شود.
کد خبر: ۹۷۳۱۳۰
لغو ۱۷۰۰ پرواز لوفت‌هانزا در دو روز آینده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دویچه وله، اعتصاب مجدد خلبانان لوفت‌هانزا به مدیریت سندیکای خلبانان آلمان (Vereinigung Cockpit) پرواز حدود ۱۸۰ هزار مسافر این شرکت را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

لوفت‌هانزا دوشنبه اعلام کرد، روز سه‌شنبه (۲۹ نوامبر/ ۹ آذر) ۸۱۶ پرواز مسیر کوتاه و روز چهارشنبه ۸۹۰ مسیر کوتاه، متوسط و طولانی لغو می‌شوند.

بدین ترتیب روز سه‌شنبه حدود ۸۲ هزار و چهارشنبه حدود ۹۸ هزار مسافر بایستی برنامه‌های سفر خود را تغییر دهند.

این شرکت هواپیمایی برای این دو روز جدول پروازهای ویژه‌ای را منتشر کرده و مشتریان خود را فراخوانده است تا با مراجعه به سایت اینترنتی لوفت‌هانزا و یا از طریق تماس تلفنی از موقعیت پروازهای ثبت‌شده‌ی خود مطلع شوند.

لوفت‌هانزا هفته گذشته مجبور شده بود، به خاطر اعتصاب خلبانان ۲۸۰۰ پرواز خود را لغو کند.سندیکای خلبانان آلمان اعتصاب از روز چهارشنبه تا شنبه گذشته را سازماندهی کرده بود.

شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا اعلام کرده است که در جریان اعتصاب هفته‌ی گذشته و دو روز آینده، در مجموع برنامه سفر بیش از نیم میلیون مسافر دستخوش تغییر شده است.

بیش از دو سال است که سندیکای خلبانان آلمان تلاش می‌کند، با اهرم فشار اعتصاب‌های گسترده، دستمزد خلبانان لوفت‌هانزا را به میزان ۲۲ درصد افزایش دهد.

لوفت‌هانزا در سال ۲۰۱۴ با اعلام اینکه حقوق خلبانان تا پایان سال ۲۰۱۸ به میزان ۵/ ۲ درصد افزایش می‌یابد و برای بالا بردن آن نیز اقدامات لازم را انجام خواهد داد، به اعتصاب‌ها پایان بخشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مصطفی
-
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
۰
۰
دمشون گرم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها