پدر یک دانش آموز لارستانی اعلام کرد فرزندم را مدیر یک مدرسه کتک زده است که مدیر آموزش و پرورش لارستان فارس در این زمینه گفت: موضوع به صورت جدی در حال پیگیری است و در صورت تائید، با مدیر خاطی طبق قانون برخورد می شود .
کد خبر: ۹۷۳۰۲۴
کتک‌خوردن یک دانش‌آموز از مدیر مدرسه در لارستان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، پدر یک دانش آموز لارستانی دوشنبه گفت: فرزند 14 ساله ام که در پایه هشتم مقطع متوسطه اول تحصیل می کند، از دست مدیر این مدرسه کتک خورده و گردن و سینه اش آسیب دیده است.

وی افزود: مدیر مدرسه پس از خروج همه دانش آموزان از مدرسه، فرزند مرا کتک زده است.

پیگیری‌ها مشخص کرد که در پی شکایت پدر این دانش آموز، پزشکی قانونی آثار ضرب و شتم را تأیید و پرونده را به مراجع قضایی ارسال کرده است.

محمد فیاض پور معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس و مدیر آموزش و پرورش لارستان با تایید موضوع گفت: پرونده زیر نظر کارشناسان حراست در آموزش و پرورش در حال بررسی است. (عکس تزئینی است)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱۲
بهنام
-
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
۰
۰
این مدیر صلاحیت انسان بودن نداره چه برسه به مدیریت مدرسه.
بندازنش بیرون
پیمان.
-
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
۰
۰
من میگم بچه های این زمونه خیلی رو اعصابن. كاش یواش زده بودش طوری كه آسیب نبینه ولی مقداری آدم بشه
سامان
-
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
احتمالا شما عقده ای هستی .
ارتا
-
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
من میگم پیمان جان حتما خودتو به یه روانپزشك معرفی كن این مدیر خدا نپرست رو هم با خودت ببر یادت نره
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
۰
۰
وحشییییی
محمدعلی
-
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
۰
۰
چرا فقط اخبار تنبیه دانش آموزان را با آب وتاب نقل میكنید.چرا توجه به علت بروز این رفتارها ندارید.فقط شش دانگ حواستان معطوف به این است كه به چهره معلم و آموزش و پرورش چنگ بزنید...آیا مشكلات مشابهی را كه در دیگر ارگانها اتفاق میافتد اینگونه پوشش میدهید.سراغ همان مدیر بروید و چرایی ماجرا را از خودش بپرسید.ایا اخبار ضرب و جرح معلمان مظلوم را هم پوشش میدهید؟ در اهواز در مدرسه دخترانه معلمان را كتك زدند، حجاب از سرشان برداشتند چه گفتید؟ چه پیگیری انجام دادید؟ آیا اخلاق خبرنگاری اینگونه است؟
محمد
-
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
۰
۰
در مدرسه قاسمی لارستان فارس مدیر مدرسه به دانش اموز حامد فضلی گفت شما بمون تا اخر ساعت درسی باهات كار دارم بعد از اینكه دانش اموزان از مدرسه خارج شدن گلوش فشار داده تا حد مرگ ، این مدیر جانی و كثیف. بنام رحیم خدا پرستی. ست و از . شما دوستان خواهش دارم رسانه یش كنید تا به بچه های اهل سنت ظلم و شكنجه نكنند این دانش اموز دوازده ساله اهل خور لار هستش
حق خواه
-
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
آقای محترم چرا اسم می بری؟ چطور می خوای حق الناس را پاسخ بدهی؟ لااقل مرد باش اسم خودت هم بنویس تا بدونیم باكی طرفیم. این قضیه اكنون واضح شده ومعلوم شده است كه بخاطر كینه شخصی دست به آبروریزی این مدیر زده اند. درروزهای آتی حقیقت منتشرخواهدشد
بینام
-
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
ما كه شیعه هستیم و ...!!!ولی شما كه به سنت پیامبر عمل میكنی و خودتو سنی میدونی، كجای سیره ی پیامبر اومده كه هنوز دادگاهی تشكیل نشده و حكمی صادر نشده آبروی افراد رو ببری؟؟؟؟ مطمئن باش حق اون بچه به خاطر سنی بودن پایمال نمیشه، اونم تو مملكت ما كه خونبهای ارمنی با مسلمان برابر شده!!!!
رضا
-
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
حق بامعلم است دانش آموزان از كوچكی سیگار و بی انضباطی وغیره انجام میدهند كه اگر معلم اینها را كنترل نكنند واقعا در آینده فاجعه است
حقگو
-
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
دوستان بدون اینكه به حقیقت ماجرا آگاهی داشته باشید یكطرفه به قاضی نروید. سخنان هردوطرف راباید شنید، ازكجا معلوم داستان ساختگی نباشد؟ كینه شخصی نباشد؟ پاپوش نباشد؟ و.... اگر حیثیت وآبروی یك فرد را ببرید و بعدا بفهمید اشتباه كرده اید چگونه می خواهید جبران كنید؟ از ادمین سایت خواهشمندم كامنت های حاوی اسامی اشخاص حقیقی را حذف كند.این ماجرا اكنون درمراحل پیگیری است وتاكنون مبرهن شده است كه حقیقت چیزدیگری است.
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
چرا اینجوری میكنن اول معلم بود الان مدیر
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها