پیش از آنکه شرکت ایسوس سال آینده زنفون 4 را معرفی کند، گوشی مدل زن‌فون 3 مکس (Asus ZenFone 3 Max) خود را راهی بازار کرده است.
کد خبر: ۹۷۱۶۳۶
گوشی زن‌فون جدید ایسوس رونمایی شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از اندروید کامیونیتی، دوباره وقت آن رسیده است که شرکت ایسوس از یکی دیگر از گوشی‌های سری زن‌فون (Asus ZenFone) خود را رونمایی کند. یکی از سیاست‌های بازاریابی ایسوس این است که هر سال از چند مدل پرچمداران تلفن‌های همراه هوشمند (اسمارت‌فون) زن‌فون خود پرده‌برداری کند. در گذشته مدل‌های استاندارد، ‌لیزر، دلوکس 64 گیگابایتی و دلوکس 256 گیگابایتی زن‌فون این شرکت را در بازار دیده‌ایم. این بار پیش از آنکه شرکت ایسوس سال آینده زن‌فون 4 را معرفی کند، گوشی مدل زن‌فون 3 مکس (Asus ZenFone 3 Max) خود را راهی بازار مصرف کرده است.

مشخصات مدل مکس زن‌فون 3 شامل یک صفحه نمایش 5.2 اینچی HD IPS با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل، نسبت صفحه نمایش به بدنه 75% ، روشنایی 400 نیت ، پردازنده چهار هسته ای MediaTek Quad-Core ، حافظه ذخیره داخلی 16 گیگابایت ، حافظه رم 2 گیگابایت ، باتری 4100 میلی آمپر در ساعت ، تنظیمات دوربین دوبل با دوربین‌های 5 و 13 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت که امکان فعال سازی دوربین را نیز می‌دهد، هستند. باتری پرظرفیت آن امکان شارژدهی طولانی 18 ساعته برای گشت و گذار با موبایل در وب را در حالت اتصال به وای – فای می‌دهد. این اسمارت فون یک جفت سیمکارت میکرو سیم و نانو سیم را مورد پشتیبانی قرار داده و از درگاه گسترش فضای ذخیره میکرو اس دی بهره می‌برد.

گوشی زن‌فون 3 مکس در 3 مدل به بازار آمده است. مدل 2 گیگابایت رم با فضای ذخیره 16 گیگابایتی، مدل 2 گیگابایت رم با فضای ذخیره 32 گیگابایت و مدل سوم با رم 4 گیگابایت و فضای ذخیره 64 گیگابایتی هستند. قیمت جهانی آنها به ترتیب 149، 199 و 299 دلار است که باعث می‌شود جزء موبایل‌های میان رده قیمت مناسب طبقه بندی شوند. قیمت این گوشی هنوز در بازار داخلی مشخص نشده است.

-

-

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها