بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران با وجود درخشش در جام جهانی فوتسال باید به همان پاداش پنج هزار دلاری قانع باشند چرا که چیزی دیگری به آنها تعلق نمی گیرد.
کد خبر: ۹۷۱۵۹۲
پاداش عجیب برای فوتسالیست ها: 5 هزار دلاری که کسر از مالیات دارد!

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی فوتسال بر روی سکوی سوم ایستاد تا بهترین رتبه تاریخ فوتسال ایران به دست آمده باشد. در این رقابت ها تیم ملی فوتسال ایران دست به کارهای بزرگی زد که شکست برزیل مهم ترین اتفاق بود. شاگردان ناظم الشریعه توانایی و لیاقت رسیدن به فینال را هم داشتند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.

پس از این مقام تاریخی مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند که پاداشی 5 هزار دلاری برای آنها در نظر گرفته شده است، پاداشی که به پول ایران می شود حدود 18 میلیون تومان آن هم با شرایط کسر از مالیات!

در شرایطی که بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پاداش های قابل توجهی می گیرند و حتی در زمان مسافرت های خارج از کشور حق ماموریت به آنها اختصاص داده می شود پاداش پنج هزار دلاری برای ملی پوشان فوتسال خیلی عجیب است.

بازیکنان تیم ملی فوتسال در روزهای اخیر مصاحبه هایی در این باره داشتند و گفته بودند 5 هزار دلار از سوی وزارت ورزش و جوانان به آنها پاداش داده شد و حال چشم انتظار پاداش فدراسیون فوتبال هستند اما فدراسیون فوتبال به صراحت اعلام کرد پاداش وزارت ورزش و جوانان پاداش فدراسیون فوتبال بوده است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها