پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان از پنج شنبه آغاز می شود.
کد خبر: ۹۷۱۱۵۱
لیگ برتر والیبال بانوان، جذاب تر و دیدنی از همیشه (برنامه کامل دور رفت)

به گزارش جام جم آنلاین ، در لیگ برتر والیبال بانوان نه خبری از قراردادهای میلیاردی است و نه خبری از کتک کاری و بی اخلاقی. اینجا نه مربی با بازیکن دست به یقه می شود و نه بازیکن 18، 19 ساله به داور ناسزا می گوید.

در عوض در اینجا می توانید بازیکنانی را ببینید که بیشتر از ستاره های کاغذی والیبال مردان تمرین می کنند و برای مسابقات ذوق و شوق دارند.

به هر حال پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران جام «شهدای منا» از چهارم آذرماه در یک گروه مقدماتی و با حضور هفت تیم آغاز می شود.
تیم های گاز تهران، پارس، دانشگاه آزاد اسلامی، ذوب آهن اصفهان، سایپا تهران، بانک سرمایه و شهرداری تبریز در این رقابت ها شرکت می کنند.
در هفته نخست این رقابت ها سه دیدار در روز های پنج شنبه و جمعه چهارم و پنجم آذرماه برگزار می شود که مسابقه دو تیم ذوب آهن و دانشگاه آزاد در سالن ملت اصفهان حساسیت بیشتری نسبت به دو دیدار دیگر دارد.
تیم های دانشگاه آزاد و ذوب آهن در چند سال اخیر رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتند و سال گذشته نیز مقام های نایب قهرمانی و سومی را به دست آوردند. این موضوع حساسیت این مسابقه را نیز بیشتر می کند.

اما در نخستین دیدار فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان تیم متمول بانک سرمایه که کلی ملی پوش جذب کرده به مصاف تیم سایپا می رود.
سومین و آخرین دیدار هفته نخست لیگ برتر بانوان روز جمعه در سالن پژوهشگاه نفت تهران برگزار می شود و تیم گاز تهران میزبان پارس خواهد بود.
گاز که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت هاست در نخستین مسابقه به مصاف نماینده شیراز می رود که در سال گذشته رتبه چهارم را به دست آورد.
تیم شهرداری تبریز در هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان استراحت دارد.
برنامه کامل هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان به قرار زیر است:
پنج شنبه سوم آذرماه:
تهران، خانه والیبال، ساعت 11
بانک سرمایه – سایپا تهران

اصفهان، سالن ملت، ساعت 11
ذوب آهن اصفهان – دانشگاه آزاد

جمعه پنجم آذرماه:
تهران، سالن پژوهشگاه نفت، ساعت 11
گاز تهران – پارس

برنامه کلی دور رفت رقابت های لیگ برتر والیبال را در ادامه می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها