زن جوان برای این‌که راز رابطه پنهانی‌اش با برادرزاده شوهرش فاش نشود، با همدستی او نقشه قتل شوهرش را اجرا کرد. عاملان جنایت بعد از قتل، جسد مرد جوان را در اطراف شهر به آتش کشیده بودند.
کد خبر: ۹۷۱۱۱۰
سناریوی هولناک برای قتل شوهر

به گزارش جام جم، پنجشنبه گذشته کشف جسدی سوخته‌ در اطراف اردبیل که طعمه گرگ‌ها شده بود، خبر از وقوع جنایتی هولناک داشت. با حضور ماموران پلیس آگاهی و بازپرس پرونده در محل، تحقیقات مقدماتی آغاز و در ادامه مشخص شد چندی قبل زنی جوان نیز با مراجعه به دادسرا اعلام کرده همسرش چند روز پیش از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است. سرنخ‌ها حکایت از آن داشت که بین جسد کشف شده و شکایت این زن ارتباطی وجود دارد.

تحقیقات برای کشف معمای این جسد ادامه داشت تا این‌که دادستان اردبیل از بازداشت عوامل این جنایت خبر داد، گفت: پس از کشف جسد، موضوع مورد بررسی قرار گرفت. پس از تکمیل تحقیقات، ردی از همسر مقتول به عنوان اولین مظنون در پرونده به دست آمد و مشخص شد که وی با همدستی برادرزاده مقتول به قتل همسر و آتش زدن جسد در اطراف شهر اقدام کرده‌اند.

قاتلان با اعلام ناپدید شدن مقتول قصد گمراه کردن ماموران را داشتند که با رسیدگی ویژه به پرونده، نقشه آنها ناکام ماند و مشخص شد این دو فرد به دلیل ارتباط غیراخلاقی‌ای که بین آنها وجود داشت، برای قتل مرد جوان برنامه‌ریزی و آن را اجرا کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
شیدا
-
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
من نمیدونم اینا احمقن یا مردمو نادون فرض كردن.یعنی كشتیشو اتیشش زدیو هیچكس نفهمید به خدا كه خودتون احمقو نادونید كفتارای زناكارجهنمی.
آمریكای شغال
-
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
چرا به كفتار فحش می دی ؟؟؟
دنیای دون
-
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
هیهات !!!!!!!!! چه روزگاری شده ! برادر زاده به عمو خیانت می كنه و ... خواهشاً خاتمه دنیا اعلام كنین تا اوضاع بدتر نشده !
ناشناس
-
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
آره بخدا... خوب گفتی خاتمه دنیا رو اعلام كنن... و تمام.. خسته شدیم .. این همه داستان؟؟؟ این همه بدبختی؟؟؟ این همه افتضاح؟؟؟؟؟ چه خبره خدایا؟؟
علی
-
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
به نظرتون قیامت یعنی چی؟
شهرزاد . ط
-
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
وایسا دنیا ... وایسا دنیا ... ما می خوایم پیاده شیم !!!!
بهروز
-
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
وقتی یك زن اینقد جسم خودشو بی ارزش میكنه و جلوی این و اون میزاره از یك حیوون پست تره. باید اعدام بشه
اصغر دیزل
-
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
مرد چی پس ؟؟ آدم به عموی خودش هم خیانت می كنه ؟؟؟
فال گوش
-
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
دل شما از جای دیگه پره !!! خوبه قاضی نشدی !
كما
-
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
متاثر و متاسف
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
چه روزگاری چه زن هایی؟به والله زن هست مانندشیر.در ایل من وقتی مردهانباشند.،زن هایی هست كه كل ایل و طایفه روحراست می كنند.اینهاكه زن نیستند اقایون.یه حیوون نژاددارارزش بالای دارد.سگ های بی نژاد ولگردند وبی ارزشند.ااین زن هم ازاین تیره و....
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
۰
۰
اگه شوهرش ازرابطه اش خبرداشت باید طلاقش می داد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها