فرونشست زمین در یکی از شهرهای ژاپن و بازسازی آن در کمترین زمان ممکن این روزها به یکی از مهمترین اخبار فضای مجازی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۷۰۸۸۷
ترسناک ترین چاله‌هایی که بوجود آمدند +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، در گزارش زیر برخی از بزرگترین چاله‌هایی را می‌بینید که در شهرهای محتلف در سراسر جهان ایجاد شدند و برخی از آن‌ها تا سال‌ها نیز دست نخورده باقی ماندند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
علی تهرانی
-
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
باسلام:خوشبختانه در شهران چاله ایی به این هیبت هانبود ویك گودال مختصری بود كه با چهارتا بیل خاك پرشد وعكسش هم اصلاوابداقابل مطرح نبود.
125
-
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
یا خدا
گلبرگ مغرور
-
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
این چاله ها كه چیزی نیست چاله های مملكت ما فراتر از اینهاست حتی از چاه جهنم بزرگتره
رضا
-
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
گلبرگ مغرور : تعریف كن چه چیزهای دیگری را در جهنم دیدی,
علی
-
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
درج چنین مطلبی در شان سایت وزین جام جم نیست. اینها اطلاعات عمومی به درد نخور است. برای وقت كشی خوب است. به جای آن مثلا از مطالب مرتبط با فصل سرد مثل اصول رانندگی در هوای برفی بنویسید كه هر روز سانحه می آفریند. مثل مالیدن كمی گریس به چراغهای جلو برای پخش نور در هوای مه آلود یا كم كردن چند درجه باد تایر برای جلوگیری از لغزش ماشین در یخبندان و صدها مطلب مفید دیگر. موید باشید
رضا
-
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
دوست محترم اصول رانندگی را زمانیكه میخواهی گواهینامه رانندگی بگیری باید بدانی ؟ این مقاله بسیار مفیدی بود و نشان می دهد كه فرو نشست زمین مختص به ایران و خشكسالی در ایران نیست و در كشور پر اب ژاپن هم اتفاق می افتد. من این مقاله را دوست داشتم شما اگر خوشت نیامد میتونستی ان را نخوانی.
رضا
-
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
برای اطلاع دوستان گرامی , گویا نام گزاری شهر تهران, طهران(طه ران) بخاطر قنات یاكاریز یا كهریز هایی بوده است كه برای ابرسانی به شهر ری در گذشته حفر شده بود, و درزمان حمله مغول مردم ری با استفاده از این حفره های زیر زمینی در داخل زمین پناه میگرفتند تا از شر حمله مغول های وحشی در امان باشند, در حال حاضر هم راههای زیرزمینی زیادی در منطقه مركزی تهران قدیم (بازار , محله شیخ هادی, حسن اباد, ووووو ) وجود دارد كه بسیاری از انها بواسطه ساخت مترو و تاسیسات زیر زمینی تخریب شده اند. برای اطلاع بیشتر رجوع كنید به كتاب تاریخ تهران

نیازمندی ها