هواشناسی البرز پیش‌بینی کرد:

کولاک برف در محور چالوس

اداره کل هواشناسی استان البرز برای محور چالوس بارش و کولاک برف و برای محورهای کوهستانی استان لغزندگی و اختلال در تردد را پیش‌بینی کرد.
کد خبر: ۹۷۰۷۴۱
کولاک برف در محور چالوس

به گزارش جام جم آنلاین، منصور رحمانیان در گفتگو با مهر ضمن اعلام وضعیت جوی استان، اظهار کرد: بانفوذ توده‌هوای سرد در کشور و به‌تبع استان البرز، کاهش محسوس دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی دو روز آینده آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و برف خواهد بود، گفت: گاهی وزش باد شدید و در پاره‌ای مناطق مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود.

رحمانیان اضافه کرد: از روز سه‌شنبه به‌تدریج از میزان ابرها کاسته می‌شود، با توجه به بارش برف و مه آلودگی، لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی منتهی به استان البرز پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز وضعیت جوی امروز شهرستان کرج را نیمه‌ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با بارش برف و باران اعلام کرد و گفت: وزش باد و مه آلودگی نیز برای اسمان کرج پیش‌بینی می‌شود.

رحمانیان وضعیت جوی شهرستان‌های استان را نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش برف و باران، وزش باد و مه آلودگی اعلام کرد و گفت: دمای هوای دیزین منفی ۱۱ درجه سانتی گراد است.

وی به وضعیت جوی محور چالوس اشاره کرد و گفت: آسمان در این محور ابری همراه با بارش برف خواهد بود همچنین در برخی ساعات وزش باد شدید و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با تأکید بر اینکه ماکزیمم سرعت باد در این محور به ۶۲ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید، گفت: در برخی ساعات مه آلودگی نیز پیش‌بینی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها