پیکر تازه عروس مشهدی پس از دو روز غیبت در یکی از مسافرخانه‌های خراسان رضوی پیدا شد.
کد خبر: ۹۷۰۲۸۱
مرگ خودخواسته نوعروس مشهدی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساعت 12 ظهر پنجشنبه 27 آبان با تماس صاحب مسافرخانه‌ای با پلیس، خبر مرگ مشکوک تازه عروس داده شد و به دنبال تماس با پلیس پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

در جستجوهای پلیس در کنار پیکر زن جوان دست نوشته‌ای پیدا شد که از مرگ خودخواسته خبر می داد اما در بازرسی از اتاق او هیچ مدرکی که با آن دست به خودکشی زده باشد بدست نیامد.
در ادامه بازجویی ها، صاحب مسافرخانه به پیلس گفت: دو روز قبل زن جوان به مسافرخانه آمد و اتاقی اجاره کرد، صبح روزی که به اینجا آمد از مسافرخانه رفت، حدود ساعت 2 نیمه شب بازگشت و بعد از آن از او خبری نشد.
صاحب مسافرخانه ادامه داد: بعد ار گذشت 24 ساعت این تازه عروس در اتاقش را باز نکرد که با کلید یدک وارد اتاق شدیم که با پیکر بی جان این تازه عروس مواجه شدیم.
تیم جنایی در بررسی‌های اولیه هیچ علایمی از ضرب و جرح روی بدن زن جوان پیدا نکردند اما از بازرسی اتاق چند نوشته به‌دست آمد که به نظر می‌رسید زن جوان دست به خودکشی زده است.
در دست نوشته‌های پیدا شده نوشته شده بود: «4 ماه قبل ازدواج کردم اما بعد از مدتی متوجه شدم که شوهرم معتاد است و تصمیم به جدایی گرفتم و...»
همچنین روی دست نوشته‌ای دیگر اسم دارویی به چشم می‌خورد که باتوجه به پیدا شدن دست نوشته‌ها و نبود علایم ضرب و جرح به نظر می‌رسد زن جوان بیرون از مسافرخانه دارو مصرف کرده و بعد از ورود به اتاق جان باخته است.
گفتنی است؛ جسد برای تعیین علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نازگل
-
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
۰
۰
عزیزم چرا.....یعنی هیچ راه دیگه ای نبود..حیف از جوونیت...

نیازمندی ها