گوشی های آیفون از جمله گوشی های پر طرفداری هستند که از نظر بسیاری از کاربران قابلیت های ویژه و ممتازی نسبت به گوشی های اندرویدی دارند. از جمله این قابلیت های منحصر به فرد که اخیرا به کاربران معرفی شده است قابلیت جدیدی در دوربین گوشی های ایفون است که گفته می شود می تواند زندگی را برای کاربران ساده تر کند.
کد خبر: ۹۷۰۲۵۶
زندگی ساده تر با قابلیت جدید دوربین آیفون ۷

به گزارش جام جم آنلاین از کلیک، آیا شما هم از آن دسته از کاربرانی هستید که از دوربین گوشی های آیفون فقط در حالت Square استفاده می کنید؟ یا اینکه از دوربین این گوشی ها برای ثبت تصاویر ویدیویی استفاده می کنید؟ کارشناسان عقیده دارند افزودن قابلیت جدیدی به دوربین های گوشی های آیفون در به روز رسانی بعدی سیستم عامل iOS می تواند زندگی کاربران این گوشی ها را کمی آسان تر کند. این قابلیت جدیدی که قرار است در نسخه ۱۰/۰۲ سیستم عامل اندروید در اختیار کاربران قرار گیرد باعث می شود تا کاربر بتواند تنظیمات جدیدی بر روی اپلیکیشن دوربین گوشی های آیفون انجام دهند. این تنظیمات باعث می شود که کاربر بتواند در هر بار اجرای اپلیکیشن دوربین به تنظیمات منحصر به فرد خود دسترسی داشته باشد. در واقع لازم نیست کاربر با هر بار اجرای اپلیکیشن دوربین تنظیمات را دوباره و از اول انجام دهد بلکه این تنظیمات در اپلیکیشن دوربین نگهداری مس شوند تا با هر بار اجرا در دسترس کاربر باشند.

برای دسترسی به این قابلیت جدیدی کافی است به مسیر Photos & Camera > Preserve Setting رفته و هر تغییری که مایل هستید را بر تنظیمات پیش فرض دوربین انجام دهید و این تغییرات را برای همیشه در این اپلیکیشن ذخیره کنید تا در هر بار که اپلیکیشن دوربین را باز می کنید به راحتی به این تنظیمات دسترسی داشته باشید.

اگر حالت Camera روشن باشد در این صورت اپلیکیشن دوربین آخرین تنظیماتی که کاربر پیش از این برای ثبت تصویر روی این اپلکیشن انجم داده بوده است را در خود ذخیره می کند و این بار که دوباره کاربر بخواهد از دوربین این گوشی استفاده کند می تواند بدون تنظیم مجدد به تنظیمات قبلی و نگهداری شده در این اپلیکیشن دسترسی داشته باشد.

از طرفی قابلیت ‌Photo Filter نیز که از جمله قابلیت های پر طرفدار اپلیکیشن دوربین گوشی های آیفون است نیز قابلیت ذخیره و نگهداری تنظیمات مربوط به فیلتری که در نوبت قبلی استفاده از دوربین گوشی، انتخاب شده بود را دارد.

از طرفی قابلیت Live Photo نیز می تواند تنظیمات قبلی را در خود نگهداری کند با این تفاوت که برای دسترسی به تنظیمات قبلی این قابلیت باید بر روی حالت خاموش باشد. این قابلیت جدیدی فعلا در دسترس توسعه دهندگان و افرادی است که به عنوان شرکت کنندگان در اپلیکیشن های نسخه بتا شناخته می شوند، قرار دارد. به نظر می رسد این قابلیت در اواخر ماه دسامبر یا اواخر آذر ماه یا اوایل دی ماه سال جاری در دسترس عموم کاربران قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها