مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۲ مورد تخریب علائم ایمنی در جاده‌های استان صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۷۰۱۵۴
تخریب عمدی علائم ایمنی در جاده‌های خراسان شمالی

به گزاش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، علی اصغر بدیعی مقدم افزود: تخریب و سرقت علائم ایمنی سالانه خسارت‌هایی به این سازمان وارد می‌کند که از ابتدای امسال تاکنون ۵۲ مورد خسارت به حفاظ و علایم ایمنی در جاده‌های استان واردشده است.

وی ادامه داد: سرقت کابل در محورهای استان نیز هرساله توسط افراد سودجو صورت می‌گیرد که از ابتدای امسال تاکنون ۴۲۰ متر سرقت کابل در محورهای اسفراین، مانه و سملقان و بجنورد اتفاق افتاده است که ۵۰ میلیون ریال خسارت به این اداره کل واردکرده است.

بدیعی تصریح کرد: سال گذشته ۷۰۰ مورد سرقت علایم در ۲۵ کیلومتر از محورهای استان به خصوص در محور سنخواست - بجنورد داشتیم که میزان خسارت این سرقت‌ها ۱۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی تاکید کرد: برای ارتقاء سطح ایمنی محورهای استان از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ کیلومتر از محورها ونقاط پر حادثه حفاظ حاشیه و رفورژمیانی نصب شده است.

به گفته این مقام مسئول، طی این مدت ۲۰۰ متر حفاظ پل و یک هزار و ۱۱۷کیلومتر خط کشی برای ارتقاء ایمنی در محورهای استان اجرا شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها