خواستگار کینه‌ جو که پس از شنیدن جواب رد، جنایت هولناکی را در خرمدشت قزوین رقم زده بود، وقتی خود را در محاصره پلیس دید، خودزنی کرد.
کد خبر: ۹۷۰۱۵۰
جنایت هولناک خواستگار کینه‌ جو +عکس

به گزارش جام‌جم، روز جمعه 14 آبان امسال صدای شلیک‌های گلوله سکوت محله‌ای در خرمدشت قزوین را شکست. اهالی وقتی از خانه‌های خود بیرون آمدند، مرد سیاهپوشی را دیدند که سلاح کلاشینکفی در دست داشت و از محل گریخت. مرد میانسالی هم غرق در خون روی زمین افتاده بود.

با گزارش موضوع به پلیس و اورژانس، دقایقی بعد امدادگران اورژانس در محل حاضر و متوجه شدند این مرد بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده است.

خواهرزن مقتول در تحقیقات گفت: عامل تیراندازی، خواستگار شروری است که به خاطر شنیدن جواب رد از دختر مقتول این جنایت را رقم زد.

در ادامه تیراندازی در یک آرایشگاه زنانه به پلیس گزارش شد که ماموران پس از حضور در آنجا با پیکر غرق در خون دختر 30 ساله مقتول روبه‌رو شدند. خواستگار کینه‌ جو، پس از قتل مرد میانسال سراغ دختر او به نام مریم رفته و با تهدید زنانی که در آرایشگاه بودند، به سوی او تیراندازی و از محل فرار کرده بود. مریم به بیمارستان منتقل شد و با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این که تیراندازی در نقطه دیگری از شهر به پلیس گزارش شد. قاتل این بار سراغ برادر مریم رفته بود که مرد جوان توانست از دست او فرار کند. در جریان تعقیب و گریز و تیراندازی مرد جنایتکار سه نفر از اهالی مجروح شدند.

با توجه به حساسیت موضوع، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی قزوین تحقیقات در این رابطه را آغاز کردند.

تحقیقات نشان داد، خواستگار کینه‌ جو چند سال قبل به اتهام قتل دستگیر اما با جلب رضایت اولیای دم، از زندان آزاد شده است. او سپس به خواستگاری مریم رفته که خانواده دختر جوان به خاطر سوابق کیفری اش به او جواب رد داده‌اند.

او پس از شنیدن جواب رد، آزار و اذیت‌های خود را شروع و این خانواده را به قتل تهدید کرد. حتی به خودروی پدر مریم آسیب زد. خانواده دختر جوان هم شکایت‌هایی علیه او مطرح کردند. او پس از ناامید شدن از گرفتن رضایت، این جنایت تلخ را رقم زد.

تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا این‌که پس از دو هفته، روز پنجشنبه او در مخفیگاهش در الموت شناسایی و بازداشت شد.

رضایی، رئیس بخش خرمدشت دراین‌باره گفت: با اقدامات و پیگیری‌های گسترده، محل اختفای متهم در یکی از روستاهای الموت شناسایی شد و ماموران متهم را دستگیر کردند. متهم پیش از دستگیری با استفاده از تیغ اقدام به خودزنی و خودکشی کرد که وی بسرعت به بیمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به این پرونده اظهارکرد: متهم سال 94 به منزل مقتول مراجعه و خواستگاری خود را مطرح کرده که به دلیل همراه داشتن سلاح گرم، پرونده قضایی برای او تشکیل و بعد از بررسی و رسیدگی، رای دادگاه در آبان‌ماه صادر شد.

رئیس دادگاه بخش خرمدشت خاطرنشان کرد: متهم با اطلاع از رای دادگاه مبنی بر 7.5 سال حبس، با مراجعه به خانه مقتول، او را با سلاح گرم به قتل رساند و به سوی دختر مورد علاقه‌اش نیز تیراندازی و وی را بشدت مصدوم کرد.

وی تاکید کرد: متهم پس از این تیراندازی متواری شده بود که شایعاتی مبنی بر حضور وی با سلاح در شهر منتشر شد که دستگاه قضایی و پلیس با دقت این اقدامات را رصد کردند که در نهایت این متهم دستگیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
ناشناس
-
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
۰
۰
وقتی تو تگزاس زندگی میكنی باید داشتن سلاح گرم برای دفاع از خود تحت شرایطی آزاد باشد نه اینكه یك آدم بی دفاع در مقابل یك آدم شرور مسلح با مظلومیت تمام كشته شود بعدش هم چند نفر دیگر مجروح آخرش بعد از 10 سال یا بیشتر در زندان و اعدام بعش هم دست به دامن بخشش هنوز مرجعی نیست كه اگر كسی تهدید شد یا احساس خطر جدی كرد از او حمایت كند تا چنین اتفاقاتی نیفتد طرف اگر میدانست طرفی كه به سراغش میرود مثل خود او مسلح است انقدر جرات نمی كرد یا طرف هم از خود دفاع میكرد بعد تو بوق كرنا میكنن كه چرا در آمریكا حمل سلاح گرم آزاده
رها
-
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
۰
۰
عاقبت بخشیده شدن قاتلان همینه.از زندان اومده بیرون حالا یكی دیگه رو كشته.كشتن براش عادی شده.
یه ایرانی
-
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
۰
۰
وقتی میگن نباید به قاتل جماعت رضایت داد برا اینه
مدعیان بخشش تحویل بگیرین
ناشناس
-
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
۰
۰
دستگاه قضایی در بعضی مواقع خیلی ضعیف میكند و در مواقعی هم كه با جدیت برخورد جدی هم انجام می دهد متاسفانه یك عده از افراد بحث حقوق شهروندی مجرمان را وسط می كشند آیا یك مجرمی كه حداقل سه بار مرتكب جرمی شده آیا مستحق بخشش است اگر قرار بود به راه راست برود همون بار دوم عبرت می شد....متاسفانه چند فرد بیگناه در این خبر كه مثل همه زندگی عادی خود را انجام می دادند یك شخص شرور همه را به قتل می رساند آیا حق الناسی بعهده كسی نیست در این زمینه؟...اول مجرم...دوم دستگاه قضایی...سوم شخصی كه در سری اول رضایت داد از قصاص رهایی یابد...
روزگار
-
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
۰
۰
حالا باز ببخشید!!
م
-
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
۰
۰
دقیقا وقتی یه قاتل رو می بخشن باید منتظر هم چنین عواقبی هم باشه....قصاص در این جور موارد بهترین راه حل هست...بخشش هیچ مفهومی نداره فقط به قاتل میگیم خوب كار كردی بیا بقیه رو هم بكش....
یا مالك كل شی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
۰
۰
سلام، دختری هستم كه در محل كارم در دانشگاه یكی از همكارانم ازم خواستگاری كرد، اما با وجود ابنكه از ابتدا من تاكید داشتم خانواده ها در جریان باشند هر بار بهانه ای اورد یك روز مرگ اقوام، محرم، صفر و خلاصه تا چندماه گذشت و اكنون خبر ازدواجش را گفته است، متوجه شدم كه ایشان اصلا قصد ازدواج نداشته و با مخفی كاری قصد داشته بنده را تا وقتی كه مجردم با بهانه هایش نگه دارد. خیلی ناراحتم و وقتی عكس خودش و نامزدش را برایم فرستاد ضربه روحی بزرگی خورده ام. متاسفانه عدم تعهد مردان و بی قیدی خیلی ها منجر به به هم ریختن بنیان خانواده ها میشود، بنده انسان مقیدی هستم و تمام این مدت با تمام احساسی كه داشتم هیچ رابطه ای با ایشان نداشتم، ناراحتم كه طی این مدت یك شخصی كه خودش ادعای دین و ایمان می كرد انقدر پست و بی قید باشد.التماس دعا دارم

نیازمندی ها