خرس قطبی با وجود ظاهر دوست داشتنی که دارد خیلی خطرناک است. این خرس به محض دیدن شکار به طرف آن حمله می برد و تکه پاره اش می کند.
کد خبر: ۹۶۹۸۱۴
دست نوازش خرس قطبی بر سر سگ (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین ، اما ثبت یک صحنه در منطقه مانی توبای کانادا تعجب بسیاری را برانگیخته است. یک سگ مختص کشیدن سورتمه در حالی که به تنهایی رها شده است در کنار یک خرس قطبی دیده می شود. انتظار می رفت این خرس قطبی شدیدا به این سگ حمله کند اما این خرس پس از نزدیک شدن به سگ سورتمه دست نوازش خود را بر روی سر این سگ می کشد.

این خرس قطبی به راحتی می توانست این سگ در زنجیر کشیده شده را بکشد اما هرگز چنین کاری نمی کشد.

فردی که این عکس ها را گرفته یک راهنمای تور در کاناداست. او می گوید چنین رفتاری آن هم از یک خرس قطبی وحشی بسیار بعید است. خرس ها معمولا رحم نمی کنند. اما گاهی اوقات اتفاقات عجیبی در طبیعت رخ می دهد و حیوانات آن روی دیگر خود را هم نشان می دهند. شاید این خرس از دیدن یک سگ در زنجیر کشیده شده ناراحت شده باشد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
آریا
-
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
این اتفاقها و صحنه ها تلنگری هست گاه و بی گاه به وجودهایی به نام انسان كه فقط نام انسان رو یدك میكشند و فرسنگ ها دور هستند از انسانیت و انسان بودن!
درجایی كه توقع و خصلت دریدن و خوی وحشی گری رو سرزنش نمیكنه ، خوبی دیده میشه و برای انسانهای انسان نما تنها خوی وحشی گری و سلطه گری و صد البته منفعت طلبی و فدا كردن انسانها و همنوعان خودش برای شخص خودش.
التماس تفكر ، یا حق
امیر
-
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
قابل توجه انسانهای درنده خو
پارسا
-
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
اینا همش الكیه .... باور نمیكنم..... اینا غریزه دارن احساس ندارن كه بخان نوازش كنن. خرسه سیرررررررررره . معده ش جا نداره
محسن
-
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
بزرگی وقدرت همراه باگذشت ومهربانی . به این میگن زیبایی واقعی .
افغان مسلمان عاشق اسلام از ایران
-
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
تنها اسلام - من اسلام را خیلی دوست دارم و بلند گریه میكنم بخاطر اسلام - و نشانه اسلام عزیز است كه حتی حیوانات مهربان میشوند
موجود دوپا
-
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
۰
۰
این یعنی حیوان هم به ضعیف رحم می كنه ... اما امان از انسان !!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها