در پی تازه‌ترین حملات به مناطق مسکونی یمن که در آستانه برقراری آتش‌بس در این کشور صورت گرفت، دست‌کم ۲۲ یمنی به شهادت رسیده و ۲۵ تن نیز زخمی شدند.
کد خبر: ۹۶۹۷۸۶
۲۲ شهید  در حمله مزدوران سعودی به یک منطقه مسکونی در یمن

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، مزدوران وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی عصر پنجشنبه یکی از محلات مسکونی در بازار سوفتیل در تعز را هدف قرار دادند که در پی این حمله 22 شهروند یمنی به شهادت رسیده و بیش از 25 تن نیز زخمی شدند.

نایب رئیس دفتر بهداشت تعز گفت که این آمار نهایی نیست و احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

این حمله در حالی صورت گرفت که طرفهای درگیر در یمن اخیرا به توافقی بر سر آتش‌بس دست یافته بودند و قرار بود این آتش‌بس از روز پنجشنبه آغاز شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
روح الله
-
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
سعودی پلشت هر نفری رو كه میكشی شیشه ای عمرت را به شكسته شدن نزدیكتر میكنه
آتش از تهران
-
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
۰
۰
آل وحشت .... آل سقوط ......آل شیطان .... آل نوكر .... آل پلشت ..... خداوند كعبه انشاالله مردم مسلمان عربستان را از دست شما نجات دهد..... وهابیت سعودی نقطه سیاه در منطقه خاورمیانه است...وجنایات و مسلمان كشی ها همه زیر سر این نوكر اسرائیل است....... اسلام ستاره درخشان جهان هستی است و تا وهابیت كذاب و دور از اسلام بر كعبه مسلمین سایه افكنده مردم جهان هیچگاه لطافت و شیرینی و خوبیهای اسلام و مسلمانان را نخواهند دید ...... تنفر از مردم جهان ... توطئه ... تشویق به آدم كشی ... انجماد فكری و تكفیر .. ترور جان و شخصیتی بزرگان اسلام و ادیان الهی ... ایجاد تروریستهای به ظاهر مسلمان ....همه همه از افكار فرقه ضاله وهابیت سعودی است خداوند ریشه اشان را بسوزاند انشالله.....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها