فرمانده مرزبانی ناجا:

مرز مهران تا اطلاع ثانوی بسته شد

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تا اطلاع ثانوی مرز مهران در استان ایلام بسته است. کسانی که روادید و گذرنامه دارند در حال حاضر به مرزهای شلمچه و چزابه مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۶۹۷۰۸
مرز مهران تا اطلاع ثانوی بسته شد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، سردار قاسم رضایی افزود: مرز مهران از طرف کشور عراق کاملا بسته شده است و تا اطلاع ثانوی باز نخواهد شد.

وی ادامه داد: کشور عراق اعلام کرده است با توجه به حجم سنگین تردد از مرر مهران، تا اطلاع ثانوی این مرز بسته خواهد شد.

رضایی تصریح کرد: در تلاشیم با کشور عراق رایزنی کنیم تا مرز برای افراد دارای گذرنامه و روادید باز شود اما این زمان باز شدن مرز مشخص نیست و پیشنهاد می کنیم کسانی که گذرنامه و روادید دارند به دیگر مرزهای کشور مراجعه کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: در حال حاضر به علت ازدحام جمعیت در شهرهای کوت و بدره کشور عراق، مردم در حال برگشت به کشور هستند و تا اطلاع ثانوی امکان تردد از مرز مهران ممنوع اعلام شده است.

به گفته رضایی تاکنون بیش از ۳۰ دستگاه اتوبوس، افرادی که قصد زیارت عتبات عالیات را داشتند از شهرهای کوت و بدره عراق به ایران بازگشت داده شده‌اند.

این در حالی است که هم اکنون ازدحام جمعیت در پایانه مرزی مهران، پل زایر و گیت لایه های جمعیتی به شدت بالاست و ترافیک در محور صالح آباد به مهران نیمه سنگین اعلام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها