مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خوزستان خبر داد:

افزایش تردد خودروها در مرز شلمچه و چذابه

بیمارستان صحرایی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی پایگاه دریایی خرمشهر شامگاه سه شنبه در مسیر بازگشت زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۶۹۳۶۳
افتتاح بیمارستان صحرایی ارتش در مرز شلمچه

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از خوزستان، فرمانده پایگاه دریایی آبادان خرمشهر گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی این بیمارستان را در راستای خدمات رسانی به زائران حسینی راه اندازی کرد.

ناخدا یکم عرشه ستاد نادر حمودی افزود: در این بیمارستان تیم اداره بهداشت درمان نیروی دریایی با کمک 25 پرسنل در این بیمارستان صحرایی به ارائه خدمات می پردازند، که از این جمع، یک پزشک عمومی، یک پزشک متخصص، 2 پرستار زن، 2 پرستار مرد به ارائه خدمات درمانی به صورت سرپایی می پردازند.

وی ادامه داد: سه دستگاه آمبولانس که یکی از آنها مخصوص طب و پیشگیری است نیز در محل در استقرار بیمارستان صحرایی نیروی دریایی مستقر شده اند.

ناخدا حمودی در بخش دیگری از سخنانش با بیان ارائه رایگان برخی داروهای مورد نیاز مراجعه کنندگان در این بیمارستان تصریح کرد:داروهای مورد نیاز پس از تشخیص پزشک به بیماران ارائه می شود.

وی با بیان اینکه بسته های بهداشتی ویژه خواهران و برادران برای توزیع در میان بیماران و زائران پیش بینی شده است، گفت: از زائران مشکوک به بیمارهای خطرناک تست های لازم گرفته می شود.

ناخدا حمودی با اشاره به همکاری نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با هلال احمر و دانشکده علوم پزشکی آبادان برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائران در شلمچه افزود: دو تخته چادر هر کدام به ابعاد 50 متر مربع در این محل برپا شده است که در آن فضایی برای ویزیت مراجعان پیش بینی شده است.

فرمانده پایگاه دریایی آبادان - خرمشهر خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده، در صورت نیاز بیماری به بستری آن بیمار با آمبولانس های مستقر در محل به درمانگاه 30 تختخوابی پایگاه دریایی خرمشهر انتقال می یابند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها