مجرم سابقه داری که جمعه شب گذشته پس از گروگانگیری مسافران یک اتوبوس و آزادی آنها در ملاثانی از توابع خوزستان، متواری شده بود باتلاش دستگاه قضایی و مامورین پلیس اطلاعات این استان دستگیر شد.
کد خبر: ۹۶۸۳۱۲
گروگانگیر ملاثانی دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، مجرم سابقه داری که جمعه شب گذشته پس از گروگانگیری مسافران یک اتوبوس و آزادی گروگان ها در ملاثانی از توابع خوزستان، متواری شده بود، دستگیر شد.

موسوی، دادستان شهرستان باوی از توابع استان خوزستان با اعلام این خبر، افزود: متهم (ی) با تلاش دستگاه قضایی و مامورین پلیس اطلاعات استان خوزستان دستگیرشد.

جمعه شب گذشته یک مجرم سابقه دار که تحت تعقیب نیروهای انتظامی قرار داشت با وارد شدن به یک اتوبوس در مسیر ملاثانی به شوشتر از توابع استان خوزستان سرنشینان آن را گروگان گرفت.

بلافاصله پس از این حادثه با حضور ماموران انتظامی و یگان ویژه ناجا فرد گروگانگیر به آزادی سرنشینان اتوبوس اقدام کرد.

گروگانگیر تقاضای گفت‌وگو با مقامات قضایی را داشت و برای رسیدن به این خواسته راننده اتوبوس و فردی دیگر را در محل نگه داشته بود.

ساعاتی بعد یک منبع آگاه که در محل حادثه حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از پایان این گروگانگیری خبر داد و گفت: دو مجروح حادثه روانه بیمارستان شدند و حال آن‌ها مساعد است.

وی با بیان اینکه گروگانگیر انگیزه قومیتی، سیاسی و امنیتی نداشته است، افزود: این فرد که سابقه اعتیاد به مواد مخدر دارد، روز پنجشنبه مرتکب دو سرقت مسلحانه در شهرستان ملاثانی شده بود و تعادل روحی و روانی نیز ندارد.

این منبع آگاه با بیان اینکه متهم در سرقت‌های مسلحانه از خودروها انگیزه خاصی نداشته است و پس از سرقت خودروها را رها می‌کرده، تصریح کرد: متهم با تضمین مقامات قضایی به آزادی گروگان‌ها اقدام کرد؛ اما بلافاصله تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.

گفتنی است به دلیل بسته شدن خیابان‌های منتهی به محل حادثه برخی افراد سودجو با انتشار پیامی از درگیری با گروهک های تروریستی در ملاثانی خبر داده بودند که اساسا چنین شایعه‌ای صحت ندارد و انتشار این دست پیام ها توسط معاندین برای تحت تاثیر قرار دادن آرامش و امنیت استان خوزستان در ایام کنگره عظیم اربعین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها