سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: جستجوهای آتش نشانان برای یافتن خانمی که در روز بارانی تهران در محدوده پاسداران ناپدید شده بود همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۶۷۹۹۱
آخرین جزییات درباره زن مفقود شده در خیابان پاسداران

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در مصاحبه با مهر گفت: دوشنبه هفته گذشته همزمان با بارش شدید باران در تهران به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داد شد که یک زن میانسال به داخل جوی آب در منطقه پاسداران افتاده است.

وی افزود: از همان لحظات ابتدایی، نیروهای سازمان آتش نشانی در محل حاضر شده و جستجوهای خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام اینکه از همان دقایق اولیه حادثه اکیپ های آتش نشانی در محل حادثه حاضر شده بودند افزود: از زمان اعلام مفقودی زن میانسال پس از افتادن در جوی آب، نیروهای آتش نشان اقدامات خود را آغاز کرده اند و تا امروز گشت های ما ادامه داشته است.

ملکی با اشاره به تهیه نقشه مسیل های تهران برای یافتن پیکر زن میانسال مفقود شده خاطرنشان کرد: حتی برای یافتن پیکر این زن، نقشه مسیل های پایتخت را از شهرداری تهران دریافت کردیم و طبق نقشه ها مسیرها به دفعات مورد بازرسی قرار گرفته اند.

وی از حضور نیروهای آتش نشانی در نقاط ریسک پذیر تهران خبرداد و تصریح کرد: برای یافتن پیکر این زن حتی نیروهای سازمان آتش نشانی به دفعات در مناطق مسقف و ریسک پذیر نیز حضور یافته و نقاط را با دقت رصد کرده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به ادامه گشت های نیروهای سازمان آتش نشانی برای یافتن پیکر زن میانسال گفت: آتش نشان ها برای همدردی با خانواده این زن به جستجوهای خود ادامه خواهند داد و تجسس ها همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
سید حسین
-
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
به همین راحتی ملت جون میدن
هموطن
-
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
خدا همین مشكلاتو می بینیه كه مملكت ما رو از باران و برف رحمتش استثنا می كنه دیگه
ی نم بارون زده ی نفر گم شده تو جوب اب واقعا مضحكه س اگه تو مملكت ما مثل كشورای دیگه بارون یا برف میومد فكر كنم با اولین بارش همه رو آب می برد .
بگذریم بابا اختلاس و دزدی جدید چه خبر از اونا كه پشت پرده س رو كنید .........
نادر
-
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
ای ول ....هموطن خوب بود
محمد
-
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
مگه جوی های اب تهران آمازونه كه یه نفر بیفته پیدا نشه شایدم كروكودیل هستش ما نمی دونیم چیزی میگندكه مرغ بریون خنده اش می گیره
فقیر
-
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
مثل كبك سرتو كردی توی زمین
از هیچی خبر نداری
ایران
-
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
اقای شهردار خبرداره یك انسان بالغ به خاطر بارون افتاده تو جوی اب و ناپدید شده؟؟؟؟!!!ما تو چه شهری داریم زندگی میكنیم؟؟به كدوم امنیت دلمون رو خوش كنیم؟؟ای خدا تو كجایییییییی؟؟؟
محمد
-
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
متأسفانه عده قابل توجهی از مردم كه فرهنگ زندگی شهری را ندارند و بعلت بی توجهی مسئولین گذشته ، در شهرها ساكن شده اند(متأسفانه فرهنگ استفاده از زندگی شهری را ندارند ) و با بی انضباطی و ریختن زباله هایشان در درون جداول محل عبور آب در خیابان ها باعث آبگرفتكی در مواقع بارش می گردند. اگر ریختن زباله در محلی غیر از سطل های زباله مشمول جریمه گردد ، مطمئناً این معضل را نخواهیم داشت.
علی
-
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
یعنی چی !!!!!!!!! فرهنگ شهری !!!!!!! داشتن ادب اجتماعی نه نیاز فرهنگ به اصلطلاح شهری شما داره نه روستایی .... خیلی از روستاهای ایران تمیز تر از پایتخت است همین شمال روستاهایی كه پای شهریها برای تفریح به اونجا نرسید انسان لذت می برد از تمیزی محیط ولی متاسفانه انجا كه محل تفریح ما به اصطلاح شهریها هست پر از آشغال و كثافت است
Fatima
-
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
۰
۰
ما در محله ی پاسداران یعنی در همین منطقه ی بروز حادثه زندگی میكنیم
متاسفانه خ پاسداران با یه بارشِِِ اندك تبدیل به دریاچه میشه و آب تو خیابون اصلی راه میوفته
منم مادر دو فرزندم اینجا محل تردد روزانمه
لحظه ای از فكر اون خانم و حال خانواده شون بیرون نمیام.
چه كسی پاسخگوی این فاجعه ست؟؟؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها