معاون امور استان های سازمان صدا و سیما گفت: بخش های مختلف رسانه باید با معرفی توانمندی ها و ظرفیت ها مناطق مختلف، زمینه رونق کشور را فراهم کنند.
کد خبر: ۹۶۷۶۴۸
معرفی ظرفیت ها و توانمندی کشور از اولویت های رسانه ملی است

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، علی دارابی که صبح امروز به خراسان جنوبی سفر کرده است، در نشست شورای معاونان صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی، ظرفیت ها و جاذبه های هر استان را ثروتی عظیم دانست و گفت: توجه به استان های مرزی از جمله خراسان جنوبی از اولویت های ماست.

وی با اشاره به گذشت نزدیک به 40 سال از پیروزی انقلای اسلامی، افزود: باید برای ساخت برنامه های فاخر به منظور معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در رسانه برنامه ریزی شود.

معاون امور استان های سازمان صدا و سیمای افزود: امروز در جنگ فرهنگی،کارکنان صدا و سیما در خط مقدم جبهه و فرماندهان این جنگ هستند و باید با درایت، تعهد و برنامه ریزی به وظیفه خود عمل کنند.

دارابی، آینده پژوهی و توجه به برنامه ریزی و نظارت بر ساخت برنامه ها را مهم دانست و گفت: باید به ساخت مستند، انیمیشن و تولید برنامه برای کودکان و نوجوانان که نسل آینده ساز کشورند نیز توجه جدی کرد.

ساخت اولین مستند اربعین با مشارکت تمام استان ها و قرار گرفتن بخش مجریان برتر در جشنواره سال آینده مراکز صدا و سیما از خبرهایی بود که معاون امور استان های سازمان صدا و سیما در این نشست اعلام کرد.

رئیس مرکز سیمای استان های صدا و سیما هم در این نشست بر تعاملی بودن شبکه های صدا و سیما تاکید کرد و گفت : باید در برنامه های صدا و سیما ارتباط با مردم و بهره گیری از شبکه های مجازی پررنگ تر شود.

فاطمی افزود: توجه به ترویج فضایل اخلاقی و دینی، تشکیل اتاق های فکر، توجه بیشتر به ساخت برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان و ایجاد بانک اطلاعاتی استان ها از دیگر مواردی است که باید در رسانه به آن ها توجه شود.

مدیر کل صدا و سیما خراسان جنوبی نیز وسعت زیاد و پراکندگی جمعیت را دو مشکل برای خدمت رسانی در خراسان جنوبی دانست و گفت: خشکسالی، مهاجرت از روستاها، حاشیه نشینی و قاچاق مواد مخدر و کالا از دیگر مشکلات فراروی این استان است. آقای ثقفی افزود: مرکز خراسان جنوبی با تمام این مشکلات، با داشتن نیروی انسانی با انگیزه و همراه و برنامه ریزی بر اساس سند چشم انداز توانسته موفقیت های بسیاری کسب کند.

وی کسب رتبه سوم صدای خراسان جنوبی و مرکز ساعی در حوزه خبر را از جمله این موفقیت های این مرکز برشمرد و گفت: در نظرسنجی های بهار و تابستان، میزان رضایتمندی مردم از برنامه های سیمای مرکز خراسان جنوبی از 62.2 درصد به 65.7 درصد و میزان رضایتمندی مردم ازبرنامه های صدا مرکز خراسان جنوبی از 81 درصد به 83.2 درصد رسیده است.

مدیر کل صدا و سیما خراسان جنوبی گفت : تلاش می کنیم با بالابردن کیفیت برنامه ها، رضایت و پس از آن اعتماد مخاطب را ارتقا دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها