رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: ساعت 1:20دقیقه بامدادامروز یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین شهرستان خدابنده زنجان، به دلیل نامعلومی دچار حریق شد و کاملاً در آتش سوخت.
کد خبر: ۹۶۷۵۵۸
اتوبوس زائران اربعین در آتش سوخت

به گزارش جام جم آنلاین از ایلنا، رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: ساعت 1:20دقیقه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس بنز حامل زائران شهرستان خدابنده زنجان، به دلیل نامعلومی دچار حریق شد و کاملاً در آتش سوخت.

سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: راننده اتوبوس حامل زائران شهرستان خدابنده زنجان حوالی گردنه بید سرخ شهرستان صحنه متوجه وقوع نقص فنی در موتور اتوبوس شده و برای بررسی موضوع در پارکینگ حاشیه جاده توقف و با توجه به آتش گرفتن موتور اتوبوس، بلافاصله همه زائران و خدمه را از اتوبوس خارج می کند.

وی افزود: پس از خروج زائران و خدمه، آتش به سابر بخش ها سرایت کرده و اتوبوس کاملاً در آتش می سوزد که با حضور عوامل آتش نشانی حریق اطفا شده و علت دقیق حادثه کماکان در حال بررسی است.

سرهنگ شیری خاطرنشان ساخت: خوشبختانه با اقدام به موقع راننده نسبت به پیاده کردن زائران از اتوبوس، به کسی آسیب نرسیده است و همه مسافران در سلامت هستند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مسافران اتوبوس با هدایت عوامل پلیس راه بیستون در رستوران گردنه بید سرخ اسکان داده شده و پس از آن با تهیه اتوبوس جایگزین به مقصد مهران اعزام شده اند.

سرهنگ شیری متذکر شد: تمام اتوبوس ها باید به تجهیزات اطفای حریق و چکش های شکست اضطراری شیشه مجهز باشند و این امر چون با جان مردم در ارتباط می باشد، خط قرمز پلیس است و با اتوبوس هایی که فاقد چنین تجهیزاتی باشند شدیداً برخورد خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
رزمگیر شد
هاشمی
-
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
امام حسین(ع) نظر كرد و خدا بخیر گذروند. شكرت خدا. خدایا منو هم مسافر كربلا كن. مشكل مالی دارم. اگه كسی منو به اندازه یك كربلا رفتن مهمون كنه همیشه دعاگوش خواهم بود.
سوری
-
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
خدا رو هزاران بار شكر

نیازمندی ها