فرماندار ویژه شهرستان ری:

ری؛ سیاسی‌ترین شهر استان تهران

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: افتتاح دفتر مردمی نمایندگان مجلس در شهر ری، بابی برای حل مشکلات مردم و معضلات زیست محیطی در شهرری است.
کد خبر: ۹۶۷۵۵۳
ری؛ سیاسی‌ترین شهر استان تهران

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم افتتاح دومین دفتر مجمع نمایندگان تهران در شهرری، اظهار داشت: ارتباط نزدیک نمایندگان و مردم باعث رفع بسیاری از معضلات شده و همدلی و یکپارچگی بین مردم و نظام ایجاد می کند.

جمالی پور گفت: شهرری با 7هزار سال قدمت تاریخی و تمدن با مشکلات عدیده ای روبرو شده است که بسیاری از آنها از طرف پایتخت برای این منطقه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تبدیل شدن ری به حاشیه تهران این شهرستان را با معضلات جدی مواجه کرده است، ادامه داد: در سه سال گذشته علیرغم مشکلات اقتصادی کشور، دکتر روحانی از شهر ری غافل نشده و با درک از موقعیت این منطقه به صورت اختصاصی به ری سفر کرد.

معاون استاندار در ادامه بیان کرد: ری سیاسی ترین شهر استان تهران است که در همه رویدادهای کشور دولت و نظام جمهوری اسلامی را همراهی کرده است.

جمالی پور ابراز کرد: مردم فهیم شهرری در انتخابات مجلس شورای اسلامی از همه جریان‌های سیاسی دست به دست هم دادند و حماسه ای ملی آفریدند و برای ساختن آینده ای روشن با وحدت و انسجام تعامل و همکاری می کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به ادغام شورای اسلامی ری و تهران، بیان کرد: برای اولین بار در تاریخ انقلاب تصمیمی بر خلاف اصل یکصدم قانون اساسی گرفته شده و با حذف اسم و فرهنگ ری حق مردم شهرری را نادیده گرفته اند.

وی در پایان با اشاره به رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی، تصریح کرد: نمایندگان مجلس با انتخاب وزرای پیشنهادی در پیشرفت و توسعه کشور گام برداشته و بر همکاری خود با دولت تأکید کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها