خودروی سدان دی اس 5LS مجوز ورود به کشور را دریافت کرد. این خودرو در حقیقت نمونه ی سدان خودروی هاچ بک DS5 است که پیش از این نیز توسط نماینده این برند در ایران عرضه شده بود و بعد از آن شاهد حضور شاسی بلند این برند به نام DS6 بودیم که فروش نسبتاً مناسبی را نیز تجربه کرد.
کد خبر: ۹۶۶۲۰۶
خودروی جدید دی اس 5LS در راه ایران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از خودروبانک، دی اس 5LS یک خودروی لوکس فرانسوی است که از سال 2014 در بازار حضور دارد و سیتروئن تا کنون موفق به فروش بیش از ۱۰هزار دستگاه از آن را به فروش برساند.

این خودروی سدان در بازارهای جهانی با پیشرانه‌های مختلفی از ۱.۲ لیتری تا ۱.۸ لیتری عرضه می‌شود که برای بازار ایران مدل ۱.۶ لیتری توربوشارژر در نظر گرفته شده است. این پیشرانه توانایی تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتون متر گشتاور را دارد که این نیرو از طریق گیربکس شش سرعته‌ی خودکار ساخت آسین ژاپن به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که موتور این خودرو با همکاری بی ام و ساخته شده است.

دی اس 5LS مجهز به امکاناتی چون سیستم نمایشگر سر بالا، هشدار نقطه‌ی کور، چرم طبیعی با کیفیت داخلی، دوربین دید عقب و سانروف برقی است. قیمت نهایی این خودرو در بازار هنوز اعلام نشده است اما عرضه‌ی آن به زودی آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
mehrdad@gmail.com
-
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
باسلا م
احتراما" وقتی تاریخ تولید خودرویی رو تو داخل اعلام می شه تاریخ اتمام تولیدشم گفته بشه كه تو پرایدو پژو پارس گیر نكنیم بیست سال تولید بكنیم هرنوع خودروی جدید باتوجه به پیشرفت خودوروها از خودروی 7سال پیشش به روزتر وپیشرفته تره كه باعث پیشرفت خودروسازها وتنوع محصول هم خواهد شد
هدایت
-
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
در حال حاضر مشكل اصلی نوع خودرو و سنوات تولیدش و به روز بودنش نیست.مشكل اینه كه تولیدات و واردات خودرو متناسب با بودجه مردم و شرایط زندگی و بسته شدن شكاف طبقاتی این جماعت نیست.اگر ارزون و با كیفیت هم باشه باز با معضلات جدیدی روبرو میشیم.ترافیك ،آلودگی هوا و تبدیل شدن شهرهای بزرگ به پاركینگ خودروها و بالا رفتن میزان سوخت و انرژی و .......
علی
-
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
خب دارندگی و برازندگی .ولی یك سوال از عزیزان دست اندر كار وزارت صنعت ومعدن .یك كارمند با حقوق چند ماه خود در صورتیكه بطور كلی روزه بگیرد و بطور كلی مریض نشود و بطور كلی درب خانه خود را بروی اقوام وخویشان خود ببندد وبطور كلی فرزندانش به مدرسه و یا دانشگاه نروند و بطور كلی لباس نیاز نداشته باشند و بطور كلی مرگ ومیری در خانواده خود ویا اطرافیانش رخ ندهد و بطور كلی هیچ قبضی را پرداخت نكند و بطور كلی .....................................
نوذر
-
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
اشكال در قیمت خودرو نیست....از فقر است و حقوقهای اندكی كه پرداخت میشود.....وگرنه حقوق كارگر و یا كارمند در قیاس با جهان تقریبا 8 برابر كمتر است یعنی ملت ایران 8 برابر فقیرتر از كشورهای پیشرفته هستند. سیستم بانكی و نرخ تورم هم اشكال عمده ی دوم است كه بانكها به مردم وام خرید خودروی كم بهره( حدود 2 درصد در سال) را نمیتوانند بدهند و خودرو فقط حالت نقد فروشی دارد.
مرد
-
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
خب قرار نیست هر كسی به هر چیزی بررسه ماشاالله درآمد كارمندان ما ازخیلی از بازاری ها خوبه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها