نتایج تحقیقات وبگاه HackerRank نشان می‌دهد که برخلاف تصور همگان، بهترین برنامه‌نویسان جهان در آمریکا نیستند، بلکه چینی هستند.
کد خبر: ۹۶۶۱۸۲
برنامه‌نویسان چینی در صدر فهرست جهانی

به گزارش جام جم آنلاین ، وبگاه هاکررنک، به یک موسسه آمریکایی مستقر در کالیفورنیا تعلق دارد، که وظیفه اجرای آزمون‌ها و مسابقات برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان را بر عهده دارد. در جدیدترین آزمون این موسسه در سال 2016 که شامل الگوریتم‌ها، پایگاه‌های داده، دو زبان برنامه‌نویسی جاوا و سی پلاس پلاس (++C) و همچنین سرعت و دقت مشارکت‌کنندگان بوده و بیش از یک میلیون و نیم برنامه‌نویس از سرتاسر جهان در آن شرکت کردند، برنامه‌نویسان چین، روسیه و لهستان در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

پیش از آن و به دلیل غول‌های نرم‌افزاری و اینترنتی دنیا، از جمله گوگل، فیس‌بوک، مایکروسافت، ادوبی و اپل در آمریکا، گمان می‌رفت که بهترین برنامه‌نویسان دنیا در ایالات متحده هستند، این در حالی است آمریکا در این فهرست، در رده 28 قرار گرفت.

اگر چه چین در رده اول مجموع این آزمون قرار گرفت، لیکن در بخش امنیت، پس از اوکراین در رده دوم ایستاد. سوئیس، جمهوری چک و کلمبیا در رده‌های سوم تا پنجم بخش امنیت قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها