مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت:

اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری

سرپرست کتابخانه‌های استان اصفهان گفت به مناسبت ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های استان اصفهان در این روز اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۶۶۱۵۴
عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی اصفهان

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، امیر هلاکویی، با اشاره به اینکه تاکنون هشت نشست کتابخوان در کتابخانه‌های عمومی امیرقلی امینی، بهارستان، آیت الله سعادت (ره) حسن آباد، آیت الله مهدیزاد دستجرد، آیت الله شریعتی کمال آباد، شهید بهشتی خوراسگان، شهید مفتح و ولیعصر اصفهان برگزار شده است، اظهار داشت: در این نشست‌ها تعداد ۳۶ عنوان کتاب به دوست‌داران و علاقه‌مندان کتاب‌خوانی معرفی شد.

وی با بیان اینکه نشست‌های کتابخوانی در سرتاسر استان به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برقرار شده است، افزود: در این جلسات کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و تمام افراد علاقه‌مند به کتاب و کتاب‌خوانی می‌توانند به منظور آشنایی دیگران به معرفی کتاب مورد علاقه خود بپردازند.

ضرورت استفاده از ظرفیت خیران برای ترویج فرهنگ کتابخوانی

سرپرست کتابخانه‌های استان اصفهان بیان داشت: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان «سال خواندن» از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور تلاش و برنامه ریزی‌های ما در راستای توسعه فرهنگ مطالعه و جذب مفید عضو در استان معطوف شده است.

وی با بیان اینکه عضویت در کتابخانه‌های استان به مناسبت روز فرهنگ عمومی رایگان بوده است، ادامه داد: همچنین طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های استان به مناسبت ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی در تمامی کتابخانه های عمومی استان رایگان اجرایی می‌شود.

هلاکویی همچنین به ضرورت بهره گیری از ظرفیت خیران و نیروهای انسانی برای ترویج فرهنگ در راستای ساخت کتابخانه و ترویج فرهنگ کتابخوانی اشاره کرد و گفت: تلاش داریم تا از ظرفیت نیروهای زیرمجموعه نهاد کتابخانه‌ها در راستای بهبود کارایی و اثر بخشی کتابخانه‌های عمومی در سرتاسر استان استفاده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها