لزوم تسریع در ارائه لایحه حمایت از حیوانات به مجلس

نجات سگ از دست راننده کامیون در جاده چالوس +عکس

سگ نگهبان زمانی که متوجه بی‌هوش شدن صاحب 61 ساله‌اش شد، به روستا بازگشت و خانواده او را به ارتفاعات کوهستانی کشاند. آنها توانستند به کمک امدادگران اورژانس او را نجات دهند.
کد خبر: ۹۶۶۱۱۸
سگ نگهبان ناجی پیرمرد شد

به گزارش جام جم آنلاین، پیمان نامدار‌، رئیس مرکز اورژانس استان قزوین در این باره به ایسنا گفت: ظهر یکشنبه امدادگران پایگاه فوریت‌های پزشکی معلم کلایه در تماس مردمی باخبر شدند که مردی 61 ساله در ارتفاعات کوه‌های معلم‌کلایه بی‌هوش شده است.

امدادگران برای نجات به محل حادثه اعزام شدند. آنها پس از پیمودن مسیر 40دقیقه‌ای با آمبولانس، برای ادامه مسیر مجبور به پیاده‌روی و کوه‌پیمایی شدند.

وی افزود: امدادگران مشاهده کردند که خانواده پیرمرد از طریق سگ نگهبانی که همراه او بوده، متوجه بیهوشی پیرمرد شده و برای نجات او به کوهستان آمده بودند. امدادگران با نجات مرد بی‌هوش‌ او را به بیمارستان منتقل کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
كارمند مفلس
-
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
آفرین بر این سگ وفادار .باز یك عده بگن سگ نجسه و بد
بینام
-
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
چه ربطی داره؟شما كه خبری از برنامه های اسلام و شریعت نداری چرا همه چیز رو قاطی میكنی؟اولا سگ هم مخلوق خداست و مثل بقیه ی مخلوقات جایگاهی داره،با وفا بودن سگ هم تو طول تاریخ احراز شده ولی ربطی به نجس بودنش نداره،ضمنا همون احكامی كه گفته سگ نجسه،چهار جا داشتن سگ رو حلال(و نه پاك! ) دونسته سگ نگهبان،سگ گله،سگ باغ و سگ شكار! اگر هم دقت كنی لوكیشن این ماجرا تو روستا بوده! میشه این مخلوقو دوست داشت ولی احكام رو هم رعایت كرد،مثل اون روحانی آملی كه دستكش دستش كرد و از سگ مریض نگهداری كرد تا خوب شد!
مهران
-
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
افرین به این سگ .... اون دختر بیچاره جلو چشم همه غرق شد هیچ كس كمكش نكرد.... حیوانات از ادما بهتر هستن. یكم از این سگ یاد بگیرید
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
سگ ازبهترین مخلوقات خداست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها