نیروهای حزب اتحاد دمکراتیک سوریه از آغاز عملیات خشم فرات برای آزادسازی شهر رقه خبر دادند.
کد خبر: ۹۶۵۳۸۲
کردها عملیات آزادسازی رقه را آغاز کردند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، نیروهای دمکراتیک سوریه در بیانیه ای اعلام کردند که عملیات خشم فرات از شامگاه شنبه برای آزادسازی شهر رقه از چنگال تروریسم جهانی آغاز شده است.

در این بیانیه آمده که اتاق عملیاتی برای هماهنگی میان نیروهای شرکت کننده در جبهه های نبرد تشکیل شده است.

کُردها افزودند: به همه نیروهای دمکراتیک، ملت های منطقه و ملت بزرگ سوریه و اهالی رقه اطمینان می دهیم که عملیات خشم فرات با قدرت تا محاصره و سپس سرنگونی پایتخت تروریسم جهانی ادامه یابد و در این معرکه سرنوشت ساز مانند نبرد کوبانی، تل ابیض، حسکه الهول، الشدادی و منبج پیروز خواهیم شد.

آن ها تاکید کردند که رقه با دستان فرزندان عرب، کُرد و ترکمان عضو نیروهای دمکراتیک و با مشارکت فعال یگان های مدافع خلق، یگان های مدافع زنان و با هماهنگی ائتلاف بین المللی آزاد خواهد شد.

بیانیه کردها اضافه می کند: از همه نیروهای بین المللی و منطقه ای که با تروریسم داعش مبارزه می کنند دعوت می کنیم برای نابودکردن پایگاه تروریسم جهانی از طریق ارائه کمک های تدارکاتی، معنوی و سیاسی به نیروهای شرکت کننده در این نبرد کمک کنند.

نیروهای حزب دمکراتیک سوریه از سازمان های کمک رسان بین المللی خواستند به وظیفه انسانی خود درقبال شهروندان رقه که از چنگ داعش آزاد می شوند عمل کنند.

آن ها از ساکنان رقه و حومه آن خواستند که از محل تجمع تروریست ها دوری کنند و به مناطقی که آزاد می شود منتقل شوند و به نیروهای آزادکننده شهر بپیوندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها