یک نماینده مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

دولت با فساد در دستگاهها جدی تر برخورد کند

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نوع برخورد دولت با فساد در دستگاههای اجرایی گفت:انتظار داریم دولت به نوبه خود با فساد و اختلاس در دستگاههای اجرایی و زیر مجموعه خود قوی تر و جدی تر برخورد کند.
کد خبر: ۹۶۵۳۵۰
دولت با فساد در دستگاهها جدی تر برخورد کند

محمد حسین فرهنگی در گفتگو با جام جم آنلاین در پاسخ به این پرسش که نوع برخورد دولت با مفاسدی مانند فیش های نجومی و اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان را چگونه ارزیابی می کنید اظهار داشت: در برخی دستگاهها مفاسدی تحت عناوین مختلف وجود دارد که انتظار می رود دولت قاطعانه با آن برخورد کند به گونه ای که مردم شاهد اقدامات عملی در این باره باشند.

وی افزود: دولت نباید در برخورد با مفسدان و متخلفان تعلل ورزد چرا که این امر به اعتماد عمومی آسیب وارد می کند، شناسایی و مجازات متخلفان این اطمینان را در جامعه ایجاد می کند که هرکس تخلف کرد مصونیت ندارد و با وی برخورد می شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت برای برخورد با فساد در دستگاههای زیر مجموعه خود باید از روشهای پیشگیرانه استفاده کند تا شاهد چنین مواردی نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
جانباز و بازنشسته
-
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
آقای نماینده دولت ول كرده مدیران و مسئولان خودرا بدون آنكه نظارتی داشته باشد . اختلاس در سطوح مختلف دولت بی داد می كند مردم از بس كه خبرهای اختلاسی شنیده اند خسته شده اند.
اسدی
-
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
باسلام ما كه هنوز خسته نشدیم ولی از این نگرانیم كه با این اخبار دشمن شاد میشه واین بزرگواران همه وهمه سرمایه های نظامند كه رسانه ها به آنان كم لطفی میكنند حال یكی یه كاری كرده لازم داشته كمی پول برداشته این كه اسمش اختلاس نیست میشد یه اسم قشنگتر گذاشت مثلا حق سرمایه های نظام یا........
اسدی
-
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
باسلام جناب وكیل والمله قبلش حتما ایشاا.....بگی بهتره

نیازمندی ها