رییس کلانتری 148 انقلاب از دستگیری سارقی که در این محدوده قصد سرقت یک خودرو را داشت پس از شلیک تیر هوایی پلیس خبر داد.
کد خبر: ۹۶۵۲۵۳
شلیک هوایی برای دستگیری سارق «قرکن»

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ امیری‌راد در گفت‌وگو با ایسنا دراین‌باره گفت: چند شب پیش یکی از گشت های کلانتری 148 در حال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود بود که مشاهده کردند فردی در حال باز کردن در یک خودروی سواری است و سعی دارد این کار را در نهایت سکوت و مخفیانه انجام دهد.

وی با بیان اینکه رفتار این مرد شک ماموران را برانگیخت، گفت: ماموران گشت کلانتری برای بررسی موضوع به سمت این فرد رفته اما زمانی که این فرد خودروی پلیس را دید، با پای پیاده از محل فرار کرد و به همین دلیل تعقیب و گریز میان این فرد و مأموران آغاز شد.

رییس کلانتری 148 انقلاب با بیان اینکه این سارق به فرمان ایست مأموران توجهی نداشته و سعی داست در تاریکی شب از محل فرار کند، گفت: سرانجام با توجه به اینکه احتمال داشت متهم در تاریکی شب فرار کند، مأموران با شلیک تیر هوایی وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

امیری‌راد با اشاره به شناسایی مالک خودرویی که متهم دستگیر شده قصد سرقت از آن را داشت، گفت: مالک خودرویی که متهم سعی داشت در آن را باز کند توسط ماموران شناسایی شد و این فرد به آنان گفت که چند شب پیش نیز یکی دیگر از خودروهای این محدوده به سرقت رفته است که در ادامه شاکی نیز به کلانتری دعوت شده و شکایتش ثبت شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم ادامه داد: متهم دستگیر شده گرچه سعی داشت خود را بی‌گناه معرفی کند اما سرانجام به بزه انتسابی اقرار کرد و معترف شد که از طریق «قر کردن» در سمت راننده قصد داشته اقدام به سرقت این خودرو کند.

رییس کلانتری 148 انقلاب با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم گفت: این فرد برای تحقیقات پیرامون سرقت های احتمالی دیگر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها