«عبدالامیر یارالله» فرمانده عملیات 'نینوا ما می آییم' امروز شنبه اعلام کرد که نیروهای عراقی وارد مرکز منطقه «حمام العلیل» در جنوب موصل شده و پرچم عراق را بر بالای ساختمان های این منطقه برافراشتند.
کد خبر: ۹۶۵۱۰۶
شهرک «حمام العلیل» در جنوب موصل آزاد شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، فرماندهی عملیات «نینوا ما می آییم» با صدور بیانیه ای افزود: نیروهای پلیس فدرال عراق، یگان نهم زرهی و یگان 15 وارد مرکز منطقه حمام العلیل شدند و پرچم عراق را بر بالای ساختمان های آن بر افراشتند.

'یارالله' عنوان کرد: نیروهای عراقی تلفات سنگینی را به تروریست ها وارد کردند و توانستند این منطقه را از اشغال تروریست ها آزاد کنند.

در همین راستا 'فؤاد معصوم ' رئیس جمهوری عراق گفت که آزادسازی منطقه حمام العلیل در جنوب موصل، پیروزی جدیدی بر تروریسم در مسیر تحقق پیروزی بزرگ یعنی تکمیل آزادسازی شهر موصل و استان نینوا از دست تروریست ها و نجات عراقی ها از ظلم و ستم گروه های جنایتکار است.

'معصوم' در اظهاراتش، آزادسازی این منطقه از دست تروریست های داعش را به ملت عراق تبریک گفت و از نیروهای مسلح عراق در دفاع از حاکمیت و نظام دموکراتیک این کشور و همچنین امنیت و صلح منطقه و جهان قدردانی کرد.

منطقه حمام العلیل آخرین پایگاه تروریست های داعش در جنوب موصل به شمار می رفت.

عملیات آزادسازی موصل از 17 اکتبر (26 مهرماه) گذشته، از 6 محور آغاز شده و نیروهای عراقی طی روزهای اخیر توانسته اند وارد شهرک ها و محلات حومه موصل در بخش شرقی شهر شوند.

در همین مدت، بیش از 150 روستا و بخش در طول این عملیات از اشغال تروریست های داعش آزاد شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها