ستایش سه ساله که توسط ناپدری اش مورد اذیت و آزار قرار گرفته بود روز گذشته از بیمارستان ترخیص و به بهزیستی کرمان منتقل شد.
کد خبر: ۹۶۴۳۱۳
ستایش از بیمارستان مرخص شد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، محمود حیدری، رییس اداره بهزیستی رفسنجان در جلسه آسیب‌های اجتماعی این شهرستان با موضوع کودک‌آزاری و همسرآزاری گفت: ستایش سه ساله روز گذشته ترخیص و به بهزیستی کرمان منتقل شد، چندین مورد تقاضا داشتیم تا سرپرستی او را قبول کنند، اما شرایط لازم را نداشتند.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماه اول امسال 21 مورد کودک‌ آزاری در رفسنجان داشتیم، افزود: این موارد به کرمان ارجاع داده و سامان‌دهی شدند، عمده عامل این موارد شامل فقر اقتصادی و تزلزل خانواده و مواد مخدر صنعتی در خانواده‌ها بوده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: اورژانس اجتماعی رفسنجان از دو سال پیش در این شهرستان راه‌اندازی شده و فعالیت خوبی دارد.

تنها شهرستانی که هزینه‌های معتادان را پرداخت می‌کند، رفسنجان است و خیران در این حوزه همکاری دارند و البته هزینه نگهداری این معتادان بسیار بالاست.

حیدری افزود: از مسؤولان تقاضا داریم در مواردی مانند کودک‌آزاری، همسرآزای، سالمندآزاری و ... کمک کنند که سامان‌دهی شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: هزینه‌های اورژانس اجتماعی بالاست، آزمایش‌ها، پزشکی قانونی و ... از جمله این هزینه‌هاست که باید پرداخت کنیم و اعتبار اورژانس خیلی کم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یوسف
-
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
بسیاری اوقات بی پدری ویتیم بودن بیش از پدر دار بودن با نامادری یا بی نامادری ومادر زاد بودنست چون پدر نفهم وبی خرد انقدر تولید مثل میكند كه عرصه را بر هر چه فرزندست تنگ واز نظر اقتصادی در فقر كامل یا بعبارتی در حال مرده زنده نگه میدارد وبقول خودش بزرگ میكند.دیگر چه بگویم؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها