سفارت سعودی در آنکارا مدعی شد که عامل حملات یمنی ها به عربستان، ایران است!
کد خبر: ۹۶۳۵۶۹
اتهامات واهی سفارت سعودی در ترکیه علیه ایران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سفارت رژیم سعودی در آنکارا پایتخت ترکیه اظهارات واهی و مضحکانه ای را علیه ایران مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، سفارت عربستان در آنکارا ادعا کرد که ایران همچنان از نیروهای یمنی حمایت تسلیحاتی و موشکی می کند و برای آموزش آنها مستشار نظامی به یمن اعزام می کند که این امر منجر به افزایش تنش ها و بی ثباتی در منطقه شده است.

این سفارتخانه همچنین در ادامه اتهامات واهی خود مدعی شده است که ایران به مداخلات خود در امور داخلی کشورهای عربی ادامه می دهد و رویدادهای کنونی در یمن نیز به دلیل مداخلات ایران در این کشور گسترش یافته است که منجر به متزلزل شدن ثبات و امنیت در یمن و افزایش طائفه گری با هدف ناکام گذاشتن تلاش های جهانی شده است.

سفارت خانه سعودی در پایان به صورت مضحکی ادعا کرده است که حملات یمنی ها به مرزها و شهرهای سعودی ها به دلیل حمایت و ترغیب آنها از سوی ایران صورت می گیرد.

سعودی ها در حالی این اتهامات واهی را علیه ایران مطرح می کنند که بیش از یک سال و نیم است با حملات وحشیانه و ددمنشانه خود به مردم مظلوم و بی دفاع یمن هزاران نفر از آنها را به خاک و خون کشانده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
روح الله
-
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
۰
۰
این سعودی ها جوری صحبت میكنند كه انگار یمن مهاجم بوده و سعودیها مظلوم و بی دفاع بودن/// میلیونها بمب توی یمن انداختن حالا یمنیها یه موشك زدن وسط قلب بیمار سعودیها
كریم
-
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
سفارت عربستان نگفته كه آنها چكاره هستند كه به یمن حمله كرده اند و مردم را قتل و عام می كنند.
نوذر
-
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
سعودیها به زودی در دولت بعدی آمریكا سقوط خواهند كرد.....
محمد
-
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
مرگ برال سعود خائن.

نیازمندی ها