جوانی که با 3 مرد در نیشابور درگیر شده بود به قتل رسید.
کد خبر: ۹۶۳۵۱۰
دوئل مرگبار مرد خشمگین با 3 قلدر در نیشابور +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: ساعت 12:41 دقیقه 5 آبان خبر نزاع و درگیری با چاقو بین دو جوان در خیابان سجاد منطقه رحمت آباد به مرکز 110 اعلام که بلافاصله ماموران کلانتری 12 جمهوری به محل اعزام شدند.

سرهنگ اکبر آقابیگی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد جوانی 32 ساله در پی نزاع بر اثر ضربه چاقو به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان شهر نیشابور علیرغم تلاش تیم پزشکی براثر شدت جراحات وارده فوت می کند.

در بررسی میدانی کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی مشخص شد مقتول در زمان حادثه پس از مشاجره لفظی با سه مرد جوان، با ضربه چاقوی یکی از آنان مجروح می شود.

سرهنگ آقابیگی تصریح کرد: در ادامه این عملیات افسران مجرب پلیس آگاهی متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضایی آنها را در عملیات های مجزا دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: در بازجویی های به عمل آمده سرانجام یکی از متهمان که 32 سال سن دارد در مواجهه با ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به قتل مقتول پس از مشاجره لفظی با ضربه چاقوی میوه خوری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطر نشان کرد: با اعترافات متهم به قتل، صحنه قتل به دستور مقام قضایی بازسازی و با قرار صادره روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها