فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد:

دستگیری کلاهبردار تهرانی در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری کلاهبردار تهرانی توسط ماموران آگاهی سمنان خبر داد و گفت: این فرد اتهام کلاهبرداری هفت میلیارد تومانی را در پرونده خود دارد.
کد خبر: ۹۶۳۳۷۲
دستگیری کلاهبردار تهرانی در سمنان

به گزارش جام جم آنلاین، به نقل از فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار روح الامین قاسمی با یادآوری اینکه مردی ساکن تهران در سال۸۶ با ساخت و پیش فروش ۴۰ واحد مسکونی در سمنان، بدون انتقال مالکیت و ثبت سند، مبالغ هنگفتی از خریداران دریافت کرده بود، افزود: این فرد در اقدامی دیگر با ارائه سند مالکیت زمین مجتمع به بانک، تسهیلاتی یک و نیم میلیارد تومانی نیز دریافت و از بازپرداخت آن خودداری کرد.

وی با اشاره به عدم بازپرداخت تسهیلات از سوی این کلاهبردار و بلاتکلیفی خریداران واحدهای مسکونی، تصریح کرد: با شکایت مالکان و نماینده بانک پرونده ای در مراجع قضائی تشکیل و متهم تحت تعقیب قرار گرفت.

متهم متواری بود

به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان، کلاهبردار این پرونده با تغییر متناوب مخفیگاه و محل سکونتش در تهران و سمنان، از سال۹۳ متواری و همچنان تحت تعقیب بوده است.

قاسمی از ارجاع این پرونده در شهریور امسال به پلیس امنیت عمومی استان و شروع اقدامات فنی و تخصصی ماموران این پلیس خبر داد و گفت: در گام نخست تمام پاتوق‌ها و محل‌های اختفای این کلاهبردار حرفه‌ای شناسایی شد و ماموران انتظامی استان با هماهنگی قاضی پرونده برای دستگیری متهم راهی تهران شدند.

وی به کنترل نامحسوس کلاهبردار میلیاردی در خیابان‌های پایتخت اشاره و تصریح کرد: متهم در حال خرید و فروش خانه در بنگاه معاملات املاک در تهران غافلگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری و انتقال متهم به سمنان و تحقیقات تکمیلی پرونده خبر داد و گفت: متهم با دستور قاضی پرونده روانه زندان شد.

عتیقه‌های ۱۵۰۰ساله در میامی کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین گفت: نیمه‌های شب گذشته گزارشی مردمی مبنی بر تردد افرادی مشکوک با سواری «ام وی ام» در خیابان‌های سوداغلن از توابع شهرستان میامی به پاسگاه انتظامی نردین رسید و ماموران انتظامی بلافاصله به محل اعزام شدند.

قاسمی افزود: قبل از حضور گشت انتظامی در منطقه سرنشینان سواری «ام‌ وی‌ام» از محل متواری شده و خودروی خود را در خیابان رها کرده بودند که با هماهنگی مرجع قضائی خودرو به پاسگاه انتظامی منتقل و مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بازدید پلیس از این خودرو دو کارتن حاوی ۱۳۱ قلم ظروف سفالی و مسی مربوط به دوران بسیار کهن کشف شد، ابراز داشت: ۴۰ قطعه از این ظروف اشیاء فلزی و سنگ‌های تزئینی و ۹۱ قلم نیز ظروف سفالی، فلزی و اشیاء لعاب‌دار است که به گفته کارشناسان میراث فرهنگی، ظروف کشف شده قدمتی بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ سال دارند و متعلق به اعصار قبل از اسلام و دوران سلجوقی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها