کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پیش‌بینی می‌شود در روزهای پنج‌شنبه تا شنبه آینده به سبب وزش باد شدید شمال غربی، خلیج فارس همچنان متلاطم و مواج باشد.
کد خبر: ۹۶۳۰۳۵
خلیج‌فارس مواج و متلاطم /سفر دریایی نروید

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: با توجه به افزایش ناپایداری‌های جوی، در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه نسبت به وقوع طوفان به‌ویژه در مناطق شمالی و مرکزی خلیج فارس هشدار داده می‌شود و توصیه اکید می‌شود که طی این مدت از ترددهای دریایی اجتناب شود.

وی افزود: همچنین پیش‌بینی می‌شود در روزهای پنج‌شنبه تا شنبه آینده به سبب وزش باد شدید شمال غربی، خلیج فارس همچنان متلاطم و مواج باشد. لذا طی این مدت نیز توصیه می‌شود از ترددهای غیرضروری دریایی خودداری شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد که تغییرات و ناپایداری‌های جوی و دریایی از روز سه‌شنبه در استان افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود از عصر روز سه‌شنبه تا پایان روز چهارشنبه به سبب وزش باد شدید جنوب شرقی سواحل شمالی و مرکزی استان و از روز پنج‌شنبه تا روز یکشنبه به سبب وزش باد شدید شمال غربی سراسر خلیج فارس کاملا مواج و متلاطم باشد.

مساعدی خاطرنشان کرد: از اواخر وقت چهارشنبه تا ظهر روز پنج‌شنبه در نیمه شمالی استان، آسمانی نیمه ابری تا تمام ابری در برخی نقاط همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد شدید و تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: طی روزهای چهارشنبه تا یکشنبه، وزش باد سبب ایجاد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی نقاط خواهد شد. از روز پنج‌شنبه همزمان با تغییر جهت باد و وزش باد شدید شمال غربی دمای هوا به‌طور محسوسی کاهش می‌یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها