فرماندار شهرستان مهران از افزایش ظرفیت پارکینگ های مرز مهران تا ۲۰۰ هزار خودرو خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۰۲۲
۲۰۰ هزار خودرو؛ ظرفیت پارکینگ های مرز مهران

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، مراد ناصری گفت: با این تمهیدات قطعا مشکلات اربعین سال گذشته را نخواهیم داشت و زائران به راحتی می توانند به سفر خود برای شرکت در مراسم اربعین حسینی ادامه دهند.

وی ادامه داد: مهران پنج منطقه تقسیم شده تا با نظم خاصی زائران بتوانند به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای خودروهای خود را پارک کنند و گره ترافیکی در معابر اصلی ایجاد نشود.

ناصری اضافه کرد: ۲۵۰ هکتار زمین برای پارکینگ ۲۰۰ هزار خودرو سواری در ایام اربعین حسینی اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: این پارکینگ ها کار استاندارد سازی انجام شده و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار مهران ادامه داد: پارکینگ های در نظر گرفته شده با روال قانونی به پارکبانان محله ای از طریق شهرداری سپرده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
خانه بدوش
-
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
با سلام وعرض ادب خدمت خوانندگان محترم ومسئولین گرامی به اطلاع میرساند كه مردم شریف وغیور ایلام مدت سه سال است كه با تمام توان وبا عشق ویاد امام حسین درچند روز به اربعین مانده وچند روز بعد از آن با فقر مادی كه دارند اما باتمام امكانات خود پذیرای زائرین حرم اقا امام حسین هستند اما با توجه به كم توجهی مسئولین این استان با توجه به كثرت زائر،از كمترین امكانات مثل جاده ای مناسب یا كارهای زیر بنایی دیگر مثل پاركینگ یا حتی پایانه های مسافربری وسرویسهای بهداشتی مناسب برخوردار نیست. شایسته است مسئولین محترم بجای توجه صرفا" به خوراك زائرین به سلامت حمل ونقل وبهداشت فردی وطهارت ایشان توجه كنند وبا بهبود امكانات استانی مردم استان وزائرین را یاری نمایند .البته سه سال است كه قول میدهند سال بعد بهتر میشود؟ اما سال سال سه سال هرسال میگیم دریغ از پارسال

نیازمندی ها