سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: در جلسه اخیر این تشکل سیاسی، گزارشی از پرونده سعید طوسی ارائه شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۸۳
بررسی پرونده سعید طوسی در جلسه جامعه روحانیت مبارز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران گفت که در جلسه اخیر این تشکل سیاسی، گزارشی از پرونده سعید طوسی ارائه شده است.

وی همچنین گفت: در جلسه اخیرمان گزارشی از جلسه کمیته سیاسی داده شد که هنوز ابعاد رسانه ای پیدا نکرده است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به پرسشی درباره احتمال افزایش تعداد اعضای جامعه روحانیت مبارز نیز گفت: هنوز در این زمینه افرادی برای افزوده شدن به جامعه روحانیت در نظر گرفته نشده است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره دعوت جامعه روحانیت از تشکلهای اصولگرا برای رسیدن به ائتلاف، اظهار کرد: بنا داریم این جلسه را برگزار کنیم اما هنوز زمان مشخصی برای آن تعیین نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۴
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
۰
۰
هر آدمی ممكنه لغزش داشته باشه
حمید
-
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
این دیگه لغزش نیست... طرف رسما سر خورده....!
نوذر
-
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
با آبروی قرآن بازی شده. هركسی میتونه لغزش داشته باشه؟ با كودكان لواط شده. هركسی میتونه لغزش داشته باشه؟ با آبروی بیت و نظام بازی شده. هركسی میتونه لغزش داشته باشه؟ با خودت و خانواده ات چنین میشد و بقیه همین استدلال را میكردند راضی بودی؟
فرید
-
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
والبته هر لغزشی تاوانی داره.
منوچ
-
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
اونم چه لغزشی
ناشناس
-
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
باید اعدامش كنن
Hosin
-
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
قاری شیطان بود
حسین
-
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
لغزش تا لغزش داریم ضمنا این آقا چرا در یك دادگاه عمومی محاكمه نمی شود مگر علی (ع) در مقابل یك مسیحی در محضر قاضی ننشست!!!
حامد
-
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
خیلی جالبه ! حتما باید صدای شبكه های خارج نشین در بیاد تا شما به پرونده رسیدگی كنید ؟! پس تا الان كجا بودید ؟
علی
-
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
میدانید ضربه بدی به مردم وارد شده پدر مادری كه فرزندشان را در این مسیر قرار میدهند وخود فرزند میخواهند در مسیر درست پرورش كنند .حالا اگر كلاس موسیقی ویا نقاشی ورزشی وهر چیز دیگر بود عذری داشت كه باید حواس پدر مادر جمع باشد در این مورد خود كشی ایشان بهترین راه است كه آبروی نظام ووووووو حفظ نماید.
سلام
-
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
آفرین.آفرین.
امین
-
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
خدای من وحشتناك هست. من تا به حال فكر میكردم این موضوع دروغ هست. هر كی میگفت میگفتم با ابروی مردم بازی نكنید تا اینكه الان از جام جم هم شنیدم. خدایا خودت به فریادمان برس. یا صاحب الزمان مددی اقاجان. دیگه دارم دیوونه میشم. نمیدونم چی درست هست چی نیست. اخه بچه هامون را دیگه به دست كی بسپاریم.
یونس
-
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
امیدواریم مسولان زودتر رسیدگی كنند و اگر اتهام ثابت شد برخورد قاطعی بشود وگرنه اعتقادات مردم و احساساتشان جریحه دار خواهد شد و جلوی سو استفاده دشمنان و افراد بی دین گرفته شود كه این اتفاق را چماقی نكنند و برسر دینداران و بچه مسلمونهای واقعی بكوبند .ما هم باید بدونیم در هر قشری ممكنه افرادی نقاب به چهره زشتشان زده باشند و وقتی نقاب به كنار رفت نباید دین و قران رو زیر سوال ببریم افراد بی دین از نام اسلام و قران استفاده ابزاری میكنند مثل ال سعود لعنت اله الیه
شیدا
-
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
حالا اگه یه بدبخت بیچاره بود یك هفته نشده اعدامش میكردن.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها