گروه منصوری تیونر (آلمانی ـ ایرانی) از بایرن، روی خودروی بنتلی بنتایگا مدلall-terrain کار کرده و در نظر دارد از تازه‌ترین ابتکار خود با بدنه‌ای از جنس فیبر کربن در نمایشگاه محصولات ویژه خودروی جهان در لاس‌وگاس، نوادا SEMA که از 11 تا 14 آبان برگزار می‌شود، رونمایی کند.
کد خبر: ۹۶۲۰۹۴
وقتی «منصوری» به بنتلی بنتایگا دستی می‌کشد

منصوری روی آیرودینامیک بنتایگا دستی دوباره کشیده تا ظاهر و حالتی عریض‌تر به آن بدهد و در عین حال با بهتر کردن گوشه‌های این خودرو، به قدرت آن نیز بیش از پیش بیفزاید. گروه منصوری کار روی این خودروی شاسی‌بلند را با ارتقای دماغه و لبه جلوی فیبرکربنی، همچنین نصب چراغ‌های ال‌ای‌دی روشنایی در روز، شروع کرد.

همچنین جلوبندی بنتایگا، به منظور رسیدن به ظاهری تهاجمی و عریض‌تر، به دریچه‌ای از جنس فیبرکربنی و کاپوت کربنی فوق سبک مجهز شده است. روی در عقب این خودرو نیز یک اسپویلر دوبخشی جدید تعبیه شده است تا از خیز روی محور عقب بکاهد. همچنین بادگیر جدیدی زیر سپر خودرو افزوده شده است که البته چندان ضروری به نظر نمی‌رسد. از دیگر قطعات فیبرکربنی این خودرو باید از لبه‌های داخلی، محفظه‌های آینه، تهویه‌های هوا و چرخ‌های اسپرتی‌تر با وجود لاستیک‌های کانتیننتال 23 اینچی، نام برد.

منصوری برای تکمیل کار خود، موتور 12سیلندری بنتایگا را تنظیم کرد و بهبود بخشید تا به گشتاور قابل توجه‌ای دست یافته و قدرت خودرو را افزایش دهد. گروه منصوری مدعی است این ارتقا، سرعت خودرو را تا حدود ده کیلومتر در ساعت افزایش داده و به 310 کیلومتر در ساعت رسانده و تا رسیدن به سرعت جادویی 322 کیلومتر در ساعت (200 مایل در ساعت) چیزی نمانده است.

این خودرو علاوه بر رنگ اصلی خود، دو رنگ متفاوت خواستنی‌تر هم دارد که بنتلی را بیشتر شبیه سوباروی جهش‌یافته کرده است.

منبع: motortrend.com

مترجم: نادیا زکالوند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها