اگر هدف‌تان این است که با پیلاتس لاغر شوید،بهتر است بدانید که کاهش وزن‌مان با کار دریافتی بدن ارتباط مستقیم دارد.
کد خبر: ۹۶۲۰۱۷
پیلاتس تا چه میزان به لاغری کمک می کند؟

به گزارش جام جم آنلاین ، مهم‌ترین نکته مهم این است که اگر ضمن دنبال کردن ورزش پیلاتس کالری کمتری به بدن‌تان برسانید، به‌طور حتم لاغر می‌شوید.

حتی اگر هر روز چند ساعت تمرینات دوی ماراتن داشته باشید و در عین حال کالری دریافتی بدن شما از میزان کالری سوخته شده بیشتر باشد، وزن‌تان تغییر نمی‌کند و حتی ممکن است چاق شوید.

بنابراین برای کاهش وزن به شما توصیه می‌شود یک رژیم غذایی کم کالری را با پیشنهاد متخصص تغذیه دنبال کنید و در کنار آن تمرینات پیلاتس یا هر ورزش دیگری را انجام دهید تا به وزن ایده‌آل‌تان برسید.


البته درمورد میزان کالری سوزانده شده ضمن انجام ورزش پیلاتس بررسی‌هایی انجام شده است. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد فردی با وزن ۷۴ کیلوگرم وقتی یک ساعت ورزش پیلاتس پیشرفته را انجام می‌دهد،حدود ۴۸۰ کالری می‌سوزاند.

این مقدار در مورد پیلاتس متوسط ۳۹۰ کالری و پیلاتس سبک ۲۷۶ کالری است. البته میزان کالری سوزانده شده برای افراد مختلف متفاوت است و به مهارت فرد در ورزش، سطح آموزش و حرکات بستگی دارد. با این وجود نتایج بررسی‌ها ثابت می‌کند که انجام پیلاتس در سطح متوسط وحرفه‌ا‌ی برای سلامتی وتناسب اندام شما مزایای زیادی به همراه دارد.


راهی برای رهایی از استرس های روزانه پیدا کنید. هورمون استرس یعنی کورتیزول، هورمونی کاتابولیک است. کاتابولیک بودن یعنی این هورمون حجم عضلات شما را کاهش می دهد و از قدرت شما می کاهد. استفاده از مدیتیشن ، تنفس عمیق ، پیلاتس یوگا ، مطالعه ، هنر و موسیقی و هر راهی که شما را از استرس دور می کند سبب کاهش ترشح هورمون کورتیزول می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها