رئیس اداره صدور پلیس گذرنامه گفت: از اول محرم با افزایش تقاضای گذرنامه روبرو بودیم و در حال حاضر برمبنای میزان تقاضا،روزانه ۴۲ هزار گذرنامه صادر می شود.
کد خبر: ۹۶۱۹۲۱
افزایش تقاضا برای صدور گذرنامه از اول محرم/روزی 42 هزار گذرنامه صادر می شود

به گزارش جام جم آنلاین ،سرهنگ نقد علی شریفی در گفت و گو با میزان از افزایش تقاضای صدور گذر نامه از اول محرم سال جاری خبر داد و اظهار کرد :همزمان با شروع ماه محرم ،آمار تقاضای صدور گذرنامه در هر روز ۲۵ هزار نفر بود که امروز این تقاضا به ۴۲ هزار نفر در روز افزایش داشته است.

وی افزود: مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته این امکان فراهم شده که متقاضیان صدور یا تمدید گذر نامه،گذر نامه های خود را در کمتر از ۷۲ ساعت از زمان تحویل مدارک مورد نیاز به دفاتر پلیس ۱۰+،درب منزل تحویل بگیرند.

رئیس اداره صدور گذرنامه بیان کرد:هیچ افزایشی در هزینه صدور یا تمدید گذر نامه اعمال نشده است.

وی به زوار اربعین حسینی توصیه کرد:زائران توجه کنند که مدت اعتبار گذرنامه کمتر از ۶ ماه نباشد و دریافت یا تمدید گذرنامه را به روزهای نزدیک به اربعین موکول نکنند.

به گفته سرهنگ شریفی در برخی از مراکز خدمات انتظامی و پلیس 10+با حجم تقاضای افراد برای طی روند تمدید،صدور و انجام اقدامات اولیه مواجه ایم،که لازم است شهروندان بدانند بیش از ۷۰۰ دفتر پلیس 10+در سراسر کشور وجود دارد که این آمار در تهران ۱۳۰ مرکز است. هموطنان می توانند آدرس و شماره تماس این مراکز خدمات انتظامی را از سایت پلیس دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها