ماموران اداره آگاهی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت خبر مرگ مشکوک یکی از متهمان در حال انتقال به بازداشتگاه را اعلام کردند. پس از ثبت این موضوع پرونده به شعبه ششم دادسرای جنایی ارسال شد.
کد خبر: ۹۶۱۸۵۱
مرگ مشکوک متهم به آدم‌ربایی در راه زندان!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، ساعت ۲۰ پنج شنبه شب گذشته ماموران اداره آگاهی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند که در حال انتقال متهمان به بازداشتگاه مرگزی اداره آگاهی بوده اند که یکی از متهمان به طرز مشکوکی فوت می کند.

با اعلام این خبر بلافاصله بازپرس مدیر روستا از دادسرای جنایی در محل حادثه حاضر شد. افسر پرونده این متهم به بازپرس گفت: روز گذشته خانمی در مراجعه به اداره یازدهم آگاهی تهران اعلام کرد که فرزندش را ربوده اند. او ماجرا را اینگونه تشریح کرد که با مردی در اینترنت آشنا شده بودم. آشنایی ما هنوز پا نگرفته بود که او درخواست های غیراخلاقی‌اش را مطرح کرد و من زیر بار نرفتم تا اینکه امروز با من تماس گرفت و گفت که پسرم را از مدرسه ربوده و به مخفیگاه خود برده است، حالا هم از من ۱۰۰ میلیون تومان می خواهد تا بدون اینکه به پسرم آسیبی بزند او را آزاد کند.

پس از تشکیل پرونده موضوع این آدمربایی با صدور دستور قضایی رسیدگی به این پرونده در اختیار کاراگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و با هماهنگی های به عمل آمده با همکاری شاکی با شخص آدم ربا در محدوده دماوند قرار گذاشته شد. زمانیکه ماموران برای دستگیری متهم به دماوند رفتند پس از تعقیب و گریزی پلیسی موفق به دستگیری متهم آدم ربا شدند. در جریان تعقیب و گریز پلیسی هیچ آسیبی به متهم نرسید و او صحیح و سالم به دادسرا منتقل شده و از سوی بازپرس پرونده برای متهم آدم ربا دستور بازداشت موقت صادر شد.

در زمان بازگشت متهم به اداره آگاهی ماموران در تماس با اداره یازدهم اعلام کردند که متهم فوت کرده است. با توجه به سابقه ای که از این آدمربا به دست آمده، او پیشینه مرض قلبی و اعتیاد به مواد مخدر داشته است.

با ثبت این موضوعات در پرونده، به دستور بازپرس مدیرروستا جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت دقیق مرگ مشخص شود و با این حال تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها