شورای شهر تهران به مناسب سومین سالگرد درگذشت مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی با نامگذاری یکی از خیابان‌های تهران به نام آن مرحوم موافقت کرد.
کد خبر: ۹۶۱۵۶۹
نامگذاری یک خیابان به نام مرحوم «عسگراولادی»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، شورای شهر تهران به مناسب سومین سالگرد درگذشت مرحوم حاج حبیب‌الله عسگراولادی رئیس فقید جبهه پیروان خط امام و رهبری با نامگذاری یکی از خیابان‌های تهران به نام وی موافقت کرد.

حجت‌الاسلام عبدالمقیم ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از نامگذاری خیابانی در منطقه 12 تهران با نام مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی خبر داد و گفت: جلسه‌ای در شورای شهر تهران با دستور کار نامگذاری خیابانی به نام مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی برگزار شد و این موضوع مورد تصویب اعضای شورای شهر قرار گرفت.

وی افزود: این خیابان که در منطقه ١٢ واقع شده، در حد فاصل بین خیابان ادیب تا خیابان «رهکوی» در محدوده هرندی قرار دارد که به نام مرحوم حاج حبیب‌الله عسگراولادی نام‌گذاری شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمدنبی
-
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
۰
۰
سلام جای تشكر وقدردانی دارد از شورای محترم شهر تهران جا دارد به صورت بخشنامه شود برای سایر مناطق شهرتهران و اطراف كم نیست خیابانهایی در تهران و شهرستانهای اطراف كه جای اسمهای بزرگان و شهدای ما در آن خالی است این حقیر در شهركهای جدید تردد داشتم خیابانهایی بوده به اسم فلان نوه یك كسی نام گذاری شده كه در ان نقطه ساكنه و سرشناسه در صورتی كه كافی بود یه تفحص كوتاه از اهالی محل می شد به نام یك شهید یا شخصی خیر یا ارتشی یا پزشكی كه دراون محله حضور داشته و منبع خیر وبركت بوده كه سالیان زیادی به این كشور باصداقت خدمت كرده یك كوچه یا محله را نام گذاری كرد این فقط مختص گذشتگان نیست می شود از عزیزانی كه هنوز در قید حیاتند و حضور ونامشان منبع خیر وبركته نام گذاری كردو یا اگر در قید حیات نیستند نام گذاری شود . این مرده پرستی نیست گرامی داشتی است از عزیزانی كه سالیان متمادی روح و قلبشان برای حفظ آبادانی مملكتمان تپیده و تشكری است از خانوادهای این عزیزانی كه بدون چشم داشتی به میهن خدمت كرده اند.والسلام
محمد
-
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
۰
۰
معمولا برای مشاهیر و دانشمندان خیابان رو بنامشون نامگذاری میكنن مرحوم عسگر اولادی كه یك سرمایه دار بود و سواد چندانی نداشت نمیدونم چرا اینكارو میكنن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها