معاون اداره کل میراث فرهنگی استان:

پلمپ مراکز اقامتی غیرمجاز در آذربایجان‌ شرقی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی از برگزاری سومین دوره جشنواره مطبوعات استان در سال‌جاری خبر داد و گفت: جشنواره مطبوعات استان در تقویم برنامه‌های فرهنگی استانی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۶۱۴۸۹
جشنواره مطبوعات در آذربایجان‌ شرقی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از تبریز، محمد محمدپور در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: جشنواره مطبوعات استان در سال‌جاری به منظور ایجاد حس رقابتی بین فعالان رسانه‌ای استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزاری جشنواره مطبوعات استان را برای ایجاد حس رقابتی بین فعالان رسانه‌ای استان ضروری خواند و افزود: سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی به منظور ایجاد فضای رقابت و کمک به کیفی‌سازی مطبوعات امسال برگزار می‌شود.

محمدپور تصریح کرد: جشنواره مطبوعات باید در تقویم زمانی برنامه‌های فرهنگی و هنری استان قرار گرفته و هر سال مطبوعات و رسانه‌های به بهانه این جشنواره مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حاشیه جشنواره مطبوعات تاکید کرد و گفت: فراخوان سومین جشنواره مطبوعات به زودی منتشر می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر 282 رسانه دارای مجوز در استان آذربایجان شرقی فعالیت می‌کنند.

در ادامه وحید زینالی، رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مطبوعات و رسانه‌ها در اثرگذاری بر سایر حوزه‌های فرهنگ و هنر گفت: با توجه به توسعه رسانه‌های دیجیتال اثرگذاری رسانه‌ها نیز افزایش یافته است بی‌تردید رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در توسعه فرهنگی می‌توانند ایفا کنند، این رسانه‌های اثرگذار هستند که می‌توانند بر تمام بخش‌ها اثرگذار باشند.

وی برگزاری جشنواره مطبوعات استان را برای ایجاد حس رقابتی بین فعالان رسانه‌ای استان ضروری خواند و گفت: به منظور کیفی‌سازی آثار روزنامه‌نگاران و خبرنگاران استان با کمک تشکل‌های صنفی امیدواریم برگزار شود.

زینالی از آمادگی برگزاری جشنواره مطبوعات استان توسط انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: جشنواره مطبوعات می‌تواند بر افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها موثر باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها