فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۲۶ میلیارد و ۵۹۹ میلیون ریال کالای قاچاق در مهر ماه امسال در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۱۳۳
کشف 26 میلیارد کالای قاچاق

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، به نقل از پایگاه پلیس، کیومرث عزیزی افزود: طی این عملیات ها ۱۰۹ نفر قاچاقچی دستگیر و ۴۴ دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شده که در ارزیابی ها میزان دستگیری در حوزه کالای قاچاق در حدود ۱۰۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی ادامه داد: ارزش کالای قاچاق در مهر ماه در هفت پرونده بالای یک میلیارد ریال بوده، و تعداد پرونده های کالاهای قاچاق با ارزش های میلیاردی در این بازه زمانی، نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴۰درصد رشد داشته است.

عزیزی به کشفیات کالای قاچاق از ابتدای سال در استان اشاره کرد که از ابتدای امسال ۲۱۶ میلیارد و ۵۹۹ میلیون ریال بوده است. بر این اساس در مهر ماه سال جاری در حدود یک تن و ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که این مقدار نشان از افزایش ۱۴۸درصدی کشفیات مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی به دستگیری ۶۰۷ مواد فروش و ۳۹۳ معتاد در مهر ماه امسال در استان مرکزی اشاره و خاطرنشان کرد: پنج باند تهیه و توزیع مواد افیونی در یک ماه گذشته با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان منهدم شده است. از ابتدای سال جاری نیز تاکنون در حدود چهار تن و ۸۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
پوریا
-
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
به اسم مبارزه با قاچاق قیمت تمام اجناس از مایحتاج روزمره عموم تا قطعات كامپیوتری را بشدت افزایش داده اند

نیازمندی ها