قوچان نژاد در گفت و گو با سایت هیرنوین:

پاس گل هم به اندازه گلزنی لذتبخش است

رضا قوچان نژاد بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت و گویی را با سایت باشگاه هیرنوین انجام داده است. او می گوید دوست دارد آقای گل لیگ هلند شود.
کد خبر: ۹۶۱۰۰۴
پاس گل هم به اندازه گلزنی لذتبخش است

به گزارش جام جم آنلاین ، هیرنوین در هفته اخیر لیگ هلند با نتیجه سه بر یک حریف خود هیراکلس را شکست داد تا در رده سوم لیگ هلند قرار بگیرد.

رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی این تیم که در دیدار با هیراکلس پاس گل هم داد در گفت و گو با سایت باشگاه هیرنوین گفت: بازی بسیار زیبایی بود که همه اتفاقات آن از گل اول شروع شد. گل های قشنگ بازی یکی پس از دیگری از راه می رسد و بر جذابیت های این دیدار افزوده بود که بازی پس از تساوی یک بر یک هیجان انگیزتر هم شد. احساس زیبا و خوبی از به ثمر رسیدن گل دوم و سوم داشتیم به خصوص بعد از گل سوم توسط سم لارسن که روی پاس من به ثمر رسید.


این مهاجم ایرانی در ادامه افزود: برای هر مهاجمی زدن گل اولین و آخرین هدف است اما به شخصه احساسم این است پاس گل هم به اندازه گلزنی لذتبخش است از همین رو برایم مهم نیست خودم گل بزنم و بیشتر دنبال این هستم تا تیم به موفقیت برسد و نتیجه بگیرد درست مثل بازی با هیراکلس که وقتی لارسن گل زد گویی خودم گل زده بودم. البته من آقای گلی را دوست دارم. ولی این عنوان در لیگ هلند دیگر خیلی رویایی است.


گوچی در ادامه به رقابت های جام حذفی هلند و مصاف با آیندهوون تیم دسته دومی هلند اشاره و تصریح کرد: رقابت های حذفی در تمامی نقاط دنیا یک تورنمنت غیر قابل پیش بینی و با اتفاقات غیر منتظره است اما تیم ما شرایط خوبی دارد و می تواند به روند رو به رشد خود ادامه بدهد تا شاید در این جام به قهرمانی برسد، عنوانی که دور از دسترس نیست و هیرنفین توانایی رسیدن به آن را دارد.


هیرنوین فرداشب در خانه آیندهوون دسته دومی به میدان خواهد رفت تا از دور دوم جام حذفی هلند نیز عبور کند که شانس رضا قوچان نژاد برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی زیاد است مگر این که استریپل سرمربی این تیم در آستانه مصاف حساس هفته آتی با فاینورد صدرنشین لیگ هلند به ستاره ایرانی اش استراحت بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها