علی کریمی بار دیگر در ترکیب تیم دیناموزاگرب کرواسی به میدان رفت.
کد خبر: ۹۶۰۹۳۶
علی کریمی: حالا حالاها در کرواسی می مانم (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین ، علی کریمی پس از درخشش در سپاهان و حضور از تیم‌های پایه تا بزرگسالان این باشگاه اصفهانی با نظر زلاتکو کرانچار امسال لژیونر شد و به دینامو زاگرب کرواسی رفت اما به غیر از یک بازی تدارکاتی در اردوی پیش فصل نتوانست خود را به ترکیب این تیم تحمیل کند.

این هافبک 22 ساله ایرانی پس از چهار بازی بیرون بودن از ترکیب دینامو زاگرب در هفته پنجم 22 دقیقه مقابل اینتر زاپرسیچ بازی کرد و یک هفته بعد نیمکت‌نشین بود ولی پس از آن نام او در لیست بازیکنان دینامو در هفت دیدار لیگ کرواسی و پنج مسابقه لیگ قهرمانان اروپا برابر سالزبورگ، لیون، یوونتوس و سویا دیده نشد.

در نهایت بعد از 13 مسابقه، کریمی امشب در دیدار جام حذفی دینامو زاگرب مقابل بجلووار در لیست 18 نفره حضور داشت و دقیقه 74 جانشین فیلوئیچ شد تا تیمش بتواند برتری خود را حفظ کند و به جمع هشت تیم نهایی راه یابد.

کریمی : تصمیمی برای جدایی ندارم

علی کریمی از زمانی که به تیم دینامو زاگرب پیوست تا اکنون با دردسرهای زیادی مواجه بود. از عدم اعتماد سرمربی گرفته تا مصدومیت. اما او به هیچ عنوان نمی خواهد یک بازیکن دیپورتی لقب بگیرد و هرگز نمی خواهد به عنوان یک بازیکن کنار گذاشته به فوتبال ایران برگردد.

او اخیرا گفت وگویی را با سایت دینامو زاگرب انجام داده است. وی در این گفت و گو مطرح کرد: روز به روز به شرایط زندگی و فوتبال بازی کردن در اینجا عادت می کنم. کرواسی کشور قشنگی است و زاگرب را واقعا دوست دارم.

وی افزود: البته مهم ترین چیزی که اینجا برایم در اولویت است فوتبالم به شمار می رود. من باید تمام تلاشم را بکنم. تا مدت ها قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارم. اینجا باید به بهترین شکل ممکن خودم را نشان بدهم.

کریمی درباره تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران بخت نخست صعود از گروه خودش است و امیدوارم بتوانیم به این هدف بزرگ دست پیدا کنیم. اکنون تیم شرایط خوبی دارد. ما اکنون بی رقیب به نظر می رسیم اما در ادامه راه باید خیلی مراقب باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها