تشکر مادر کودک قمی از کاربران جام جم آنلاین و یک درخواست

«فاطمه زهرا» فرشته کوچکی که دیگر به کمک مالی نیاز ندارد! / وزیر بهداشت رسیدگی کند

فاطمه زهرا دیگر به پول برای درمان نیازی ندارد این را مادر فاطمه زهرا با یک صدای بغض آلود گفت و ادامه داد: «دکترها دخترکم را جواب کردند و گفتند بیشتر از 2ماه دیگر زنده نیست » این جمله دردناک به پایان نرسیده بود که بغض مادر فاطمه زهرا شکسته شد .
کد خبر: ۹۶۰۴۹۴
«فاطمه زهرا» فرشته کوچکی که دیگر به کمک مالی نیاز ندارد! / وزیر بهداشت رسیدگی کند

به گزارش جام جم آنلاین ، بیماری دردناک فاطمه زهرای 6 ماه را کمتر کسی هست که نداند ، فاطمه زهرا دچار یک بیماری مادرزادی به نام «هیدروسفال» است . طی صحبت هایی که با مادر فاطمه زهرا داشتیم از واکنش مثبت مردم و حمایت های مالیشان تشکر کرد و گفت : فاطمه زهرا بیشتر از هر چیزی فقط به دعای مردم نیاز دارد و من عاجزانه از خوانندگان جام جم آنلاین می خواهم برای دخترکم دعا کنند.

وقتی با همدردی و همدلی درهای بسته شده را یکی پس از دیگری بر روی خودت باز شده می بینی، وقتی امید تا عمق وجودت ریشه می کند و در بدترین شرایط روزنه ای برای فرار از نامیدی می بینی هیچ چیز بدتر از آوار یک خبر بد نیست.

اینها را راضیه مادر کودک 6 ماهه قمی یعنی «فاطمه زهرا» بهتر از هر فرد دیگری می داند، همان دخترک چند ماهه ای که با عارضه هیدروسفالی متولد شده و به همین دلیل سرش بیش از حد معمولی بزرگ است. فاطمه زهرا از کمر به پایین هم فلج شده. در روزهای گذشته موج بزرگی برای حمایت از این کودک ایجاد شد اما...

پزشکان آب پاکی را روی دست مادر فاطمه کوچک ریخته اند و گفته اند این فرشته کوچک مدت زمان زیادی زنده نیست. مادری که با بغض و اندوه در یک برنامه تلویزیونی از این گفته بود که آرزو دارد دانشگاه رفتن دخترش را ببیند حالا در بن بست نامیدی قرار دارد.

اینجاست که آب پاکی ریختن روی دست مادری دلشکسته ، تلخ تر از هر زمان دیگری می شود. امیدهای زیادی برای بهبودی حال فاطمه زهرا وجود داشت اما واقعیت این است که کورسوی امیدی وجود ندارد.

حتی دیگر حمایت های مالی هم کارساز نیست. پدر و مادر این فرشته کوچک خودشان را برای تلخ ترین و بدترین اتفاق زندگی شان باید آماده کنند اما کدام مادری می تواند این واقعیت تلخ را بپذیرد به خصوص برای راضیه ای که رویای دانشگاه رفتن دخترش را دارد؟ واقعیت علمی تر آن است که کودکان هیدروسفالی شانسی برای زندگانی طولانی ندارند. اگر هم زنده بمانند با درد و رنج زیادی به حیات ادامه می دهند.

جام جم آنلاین از وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی میخواهد در رابطه با این پرونده رسیدگی فوری داشته تا شاید راهی برای بهبود و درمان این نوزاد مورد بررسی قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۳۰
رامین
-
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
با این كه به شدت با جبرگرایی مخالفم ولی شاید این بار باید گفت این یك آزمون الهی است ... سربلند باشی مادر فاطمه زهرا
م
-
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
خدایا به حق خون سیدالشهدا این بچه معصوم را شفا بده امین
رضا
-
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَِّحیم
" اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَكشِفُ السُّوءَ وَ یَجعَلُكُم خُلَفاءَ الاَرضِ ءَاِلهٌ مَّعَ اللهِ قَلیلاً مَا تَذَكَّرُونَ "
انشاا... صاحب اسمش شفاعتش را خواهد كرد.
مهتاب
-
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
ما كارمندان بیمه همه از صمیم قلب برای این فرشته كوچولو دعا كرده و از خدا برای این مادر جوان صبر طلب می كنیم .
مرسی از جام جم كه حال و روز این فرشته كوچولو رو پیگیری میكنه ایشالله خبر بعدی در این باره خبره بهبودی فاطمه زهرا باشه .
طیبه
-
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
با خوندن متن این خبر مو بر تنم سیخ شد یا فاطمه زهرا خودت این دختر را شفا بده .ممنون از خبرتون
زهرا
-
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
سلام. كاش مادر فاطمه زهرا ایشونو پیش آیت الله تبریزیان میبردن. توی قم هم هستن دسترسی به ایشون براشون راحته. فكر كنم با بخور حضرت مریم مشكلشون برطرف بشه.
مرتضی
-
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
از خوندن این خبر خیلی متاثر شدم، خیلی خیلی زیاد. اما با خوندن كامنتت ناخواسته خندم گرفت. خانم چرا جوك میگید تو این شرایط؟؟!!! بخور حضرت مریم.!! همه چیزو به سخره گرفتید.
طب شیعی
-
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
آقا مرتضی! بخور حضرت مریم مال مسیحیا نیست. اسمش اینه. تو داروهای طب شیعی از این دست اسامی زیاد هست. مثلا داروی شافیه ی حضرت موسی. یا داروی شافیه ی امام صادق مثلاً. بردن این طفل معصوم پیش آیت اله تبریزیان میتونه مفید باشه.
نیكورزمنده بسیجی
-
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
ناراحت كننده ترین خبررا خواندم وبسیار متاثر شدم انشااله به حق نام زیبای این كودك معصوم خداوند شفایش دهد.
صدا
-
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۱
۰
كاش همان موقع بارداری رنج این كودك با پایان دادن به بارداری تمام شود من افرادی را دیدم كه سالها با فرزندان مریضشان پیر می شوند آخ بچه آدم مرغ یا گوسفند یا گیاه نیست كه بشه دورش كرد یا سرشو برید
محمد
-
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
خدا شفایش دهد .چه چهره معصومی دارد.لطفا 5 صلوات برای شفای این فرشته كوچولو بفرستید
مرتضی
-
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
فرشته ی كوچولو رو هماهنگ كنین پروفسور مجید سمعیی ببینه
انسان
-
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
یا رب ادركنی..............
محمد
-
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
به جز این خبر تا حالا خبری رو نخونده بودم كه اشكم دربیاد
ع
-
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
برو خبر امیر عباس رو بخون
كسرا
-
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
خدا همه بیماران خصوصا این فرشته كوچولو را شفا دهد . یه وقتی هایی هست كه پزشكان محترم كاری از دستشون برنمیاد . اما یه خالقی هست كه همه چی از دستش برمیاد اصلا همه چیز دست اونه همه دعا كنیم اگر پاسخ دعاها مثبت بود خدارو شكر اگر نه قبول كنیم همه چیز حكمت داره و باز هم خدارو شكر
ساعدی
-
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
مسئولین تورو به خدا به این كودكان بیمار كمك كنین بخور بخور بسه تورو به خدا به حال مردم رسیدگی كنین.
ممنون از نویسنده این متن زیبا و تاثیر گذار
جمال
-
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
سلام برای سلامتی این فرشته زیبا ده تا صلوات بفرستید
رزمنده
-
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
وَ مَنْ یَتَّقِ اللّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَكَّلْ عَلَی اللّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ
خداوند به آبروی زهراء (س) به چهره و وجود معصوم این دختر الهی تمامی رحمتش را ارزانی دارد انشالله.
m
-
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
ممنون از مردم خوبمون كه حمایت كردن فرشته كوچولو فاطمه زهرارو.من وقتی خبرو دیدم گریه امونم نداد.تقدیر اللهیه باز همه برا فاطمه زهرا دست به دعا ببریم.خدایا تو خودت دله مادرشو شاد كن
اه و دل یك پدر
-
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
واقعا متاسفم برای همچین اتفاقی . باور كنید اسم این بیماری رو كه میشنوم تنم به لرزه می افتد. بنده هم 7 سال پیش پسر یك ونیم ساله ام رو به خاطر این بیماری از دست دادم . از شش ماهگی درمانش رو زیر نظر چندین متخصص مغز واعصاب در تهران بیمارستان میلاد طی كردم ولی متاسفانه یبعد 5 باز عمل كردن و شنت گذاشتن بچه تاب نیاورد و در یك و نیم سالگی جانش را از دست داد.......
بهنام
-
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
خداوندا به حرمت شهدای كربلا این فاطمه كوچولو را با دستان حضرت رقیه آن دخترك3 ساله غریبه شام مورد شفاعت خود قرار بده.
آمین
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
خدایاچه ملتی هستیم عزیزترین جوانهایمان پرپرمیشودنمیبینیم.عظمت وشكوه پروردگارعالم رابایددیدسنجیداین طفل نوعی ازخلقت است.ای شكاكان ای مشركان چراالله راازیادبردید.تفكروتعقل بخرج دهیم
اشكان
-
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
واقعا باعث تاسف است بازی با احساسات عامه كاملا غلط است هر چند منبع درامد و جلب توجه خبرنگار و شبكه مربوطه باشد چه معنی دارد نوزاد بیمار و علیلی فقط بخاطر علاقه مادری و تحریك احساسات گنگ و كور و غیر عاقلانه جمعی با هزینه بالا زنده بماند و رنج معلولیت را تحمل كند و اگر هم زنده بماند همیشه در انزوا و تحقیر و خفا زندگی كند جایی كه جوان باهوش هم نمیتواند مستقل زندگی كند و زندگی بسیار پر چالشی دارند این نوزاد عمری سربار والدین و خیریه ها باشد باعث تاسف است كه وزیر هم عوام فریبانه عكس العمل نشان داده در حالیكه نیازمند محتاج واقعی ارزشی ندارد چون نمیتواند جلب توجهی كرده و دلها را بسوزاند یاد این گداها افتادم كه با پوشیدن لباس پاره كثیف و بغل كردن بچه ناقص كرایه ای ملیونها تومان در ماه از كف شهر جمع میكنند ولی شخص ابرومند فقیری باد از فقر قرص بخورد خودكشی كند سری به اورژانس های شبانه تهران بزنید ببینید و یا خیلی موارد دیگر بطور خلاصه مردن این نوزاد ناقص اول بنفع خودش بعد مادرش و بعد اجتماع هست و به بهشت میره واقعا جای او در زمین نیست چرا پافشاری؟؟؟
یك فرزند دیگر بیاورد یا از بهزیستی یك بچه بدبخت را بگیرد خوشبخت كند نظر شما چیست؟
قضاوت عادلانه یا احساسی پوچ و اسیب زننده؟؟
اد
-
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
اول اینكه اخوی،بزرگی سر این طفل معصوم قابل درمانه.ثانیا:آیا هركی كه فلج بشه حق زندگی نداره؟!!!!و باید رهاش كنیم تا بمیره؟!!!آیا ارزش آدمی با معلولیت ها و بیماری هاش كم میشه؟
الینا
-
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
واقعا برای شما متاسفم با این استدلالتون
من خودم با مادر ایشون حرف زدم اما گفتن به كمك مالی نیاز نداریم فقط دعا
امیدوارم خدا شمارو جای اون بچه شفا بده
اد
-
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۱
۰
سلام.شما رو قسم میدم به خدا وتمام باورهاتون.لطفا این قضیه رو از شخص وزیر پیگیری كنید.شما راحتتر میتونید به ایشون دسترسی داشته باشید.
اد
-
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
اگه بگم تقریبا هر روز میام این خبرگزاری رو می خونم به امید اینكه یه خبری از این بچه بشه باور می كنید؟لطفا وضعیت فاطمه كوچولو رو گزارش كنید.
مهراسا
-
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
سلام،لطفا از حال فاطمه زهرا گزارش كنید،ان شالله حالش خوب بشه،خیلی نگرانشم،امیدوارم این دفعه خبرهایی خوشحال كننده بدید
هموطن
-
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
جام جم عزیز عاجزانه خواهش میكنم از روند درمان فاطمه زهرا جان اطلاع رسانی نمایید. هر روز سر نماز برای شفای عاجلش دعا میكنم. هر موقع به یادش میافتم بغض گلومو فشار میده و اشك از چشمانم جاری میشه.
خدایا به حق خانم فاطمه زهرا، به این كوچولوی معصوم و نازنین شفای عاجل عطا بفرما. الهی آمین

نیازمندی ها