فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری سوداگر ان مرگ در منطقه «مدرس» این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۱۳۲
سوداگران مرگ در دام پلیس

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، سرهنگ علی الهامی ضمن بیان این مطلب گفت: پلیس مواد مخدر و یکی از کلانتری های دزفول در عملیاتی مشترک موفق به دستگیری سه سوداگر مرگ در کوی مدرس این شهرستان شدند.

وی اضافه کرد: این سه فرد در حال توزیع مواد مخدر در خیابان های کوی مدرس بودند که با سرعت عمل و هوشیاری نیروهای پلیس به دام افتادند.

فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه هر سه فرد مذکور را مجرمان سابقه دار برشمرد و افزود: این مجرمان به همراه مقادیری مواد مخدر هروئین و حشیش تحویل مقامات قضایی دزفول شدند و پرونده آنها گشوده شد.

سرهنگ الهامی تاکید کرد: تمامی شهروندان باید در صورت مشاهده هر گونه موارد ناامنی و خلاف قانون مراتب را به نیروی انتظامی شهرستان گزارش دهند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی دزفول بیدار است و با تمام توان به مبارزه با مظاهر جدی فساد از جمله موادمخدر و سرقت خواهد پرداخت، گفت: نیروی انتظامی دزفول با تلاش شبانه روزی تمام موارد ناامنی و ناهنجاری را در سطح شهرستان رصد می کند و اجازه فرصت طلبی به مخلان نظم و امنیت را نمی دهد.

سرهنگ الهامی در پایان تاکید کرد: نیروهای پلیس شهرستان با تمام توان کمر همت را برای برخورد با ناامنی و برقراری آرامش و امنیت پایدار مردم ولایت مدار دزفول بسته اند که در این زمینه نیازمند افزایش همکاری شهروندان برای معرفی موارد ناامنی هستیم تا بتوانیم رضایت آنها را کسب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها