به تازگی بحث داغ شبکه های اجتماعی جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی است. تا مدتی هیچ خبری مبنی بر تایید یا تکذیب از طرف این دو هنرمند منتشر نشد اما در آخرین اخبار رسیده طباطبایی به این خبر واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۶۰۰۶۸
واکنش بهنوش طباطبایی به خبر جدایی اش از مهدی پاکدل

به گزارش جام جم آنلاین، بهنوش طباطبایی بازیگر سرشناس کشور در پاسخ به خبرنگاری که در تماسی تلفنی صحت این خبر را از او سوال کرد، گفت : این خبر را نه تایید میکنم و نه تکذیب .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
زهرا
-
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
۰
۰
اجتنبو مواضع التهم ، دادن این پاسخ ها به شائبه مردم خود گناه محسوب می شود حتی اگر قصد دیگران سرك كشیدن باشد چه بسا هنرمندان همیشه نماد بیرونی ملموس تری دارند پس لازم است این بزرگواران به جای ایهام شفاف پاسخ دهند
سارا
-
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
۰
۰
ازته قلبم ازخدای متعال خواهانم كه این خبر دروغ باشه
سعید
-
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
سلام
مسعود
-
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
۰
۰
چه جواب مسخره و مزخرفی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! گیج ........ یعنی این خانوووووم خانوما تكلیفش با خودش و شوهرش معلوم نی .... البته بیشتر با خودش .. بخاطر این جواب شیكش بزن كف قشنگه رو !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .
ایرانی
-
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۱
خوب حالا طلاق هم گرفته باشند به اون خبرنگار فضول چه ربطی دارد نمك به زخم مردم می پاشه. مگه جرم است اگر دوس داشته باشند خودشون میگن. اگر صلاح بدونند . اخه به من و شما چه ربطی داره حریم خصوصی زندگی مردم.
واقعا كه .....
نمی ترسید مشابه اش برای خودتون اتفاق بیفته . بزارید مردم آروم باشند . همین كارها باعث میشه یكی خودكشی كنه مثل عسل بدیعی خدا بیامرز و یكی تا مرز سكته بره مثل احسان علیخانی و یكی هم مثل بهنوش بختیاری الان روز تخت بیمارستان بستری باشه. شما را به خدا در جهت احترام به حریم خصوصی دیگران فرهنگ سازی كنید نه بر خلاف آن.
نوذر
-
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۰
تا نباشد چیزكی مردم نگویند چیزها........

نیازمندی ها